Rozrywka » Sport
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Zobacz więcej zdjęć » |
Skacz jak Adam Małysz!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyjątkowa strefa Milka stanie w pasażu krakowskiej galerii Tesco przy ulicy Kapelanka 54. Na gości czekać będą angażujące zabawy, konkursy i upominki oraz wyjątkowa gra VR przenosząca uczestników na skocznię narciarską. Atrakcje dla całej rodziny będą dostępne w godzinach otwarcia sklepu (11:00-20:00), a momentem kulminacyjnym będzie pojawienie się Adama Małysza o godz. 17:00.
Udział Adama Małysza w wydarzeniu związany jest z objęciem przez niego nowej funkcji w ramach strategicznej współpracy z marką Milka. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami", której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi", w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A, a także szereg akcji promocyjnych i konkursów konsumenckich.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi"
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi", która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii - agencja Carla Zuri, produkcję spotu - dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Komentarze (0)