Technologie » Internet

AdCookie najchętniej polecaną agencją interaktywną wg raportu MMP

AdCookie zanotowało świetny wynik w corocznym raporcie Media & Marketing Polska: Agencje Interaktywne i Marketingu Zintegrowanego. Wrocławska agencja zajęła pierwsze miejsce w czterech kategoriach.

Agencja utrzymała wysoki poziom

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W raporcie brało udział 50 największych agencji interaktywnych z całej Polski.

Pierwsze miejsca przypadły AdCookie w kategoriach kładących nacisk na client service i jakość pracy. Agencja triumfowała w kategoriach: zadowolenie ze współpracy z agencją oraz zadowolenie z obsługi klienta. Agencja jest także najchętniej polecaną przez klientów oraz określaną, jako najlepiej rozumiejąca brief.

Obsługa klienta jest dla nas bardzo ważna. To marki, z którymi współpracujemy i ich zadowolenie świadczą o jakości pracy AdCookie. Opinie partnerów wyznaczają kierunek naszego rozwoju, a wyniki raportu MMP pokazują, że zmierzamy w dobrą stronę. Szczególnie cieszy nas kategoria „największe zadowolenie z obsługi”. To potwierdza, że nasz model biznesowy idealnie wpisał się w realia dzisiejszego rynku usług marketingu online. Nie obsługujemy kampanii masowo – stawiamy na jakość, a nie na ilość i niską cenę w pracy agencyjnej. Dzięki temu podchodzimy do każdego klienta bardzo indywidualnie, jesteśmy zaangażowani i poświęcamy mu dużo czasu, aby zaprojektować dopasowane działania, a następnie stale móc je optymalizować, szukać i proponować nowe technologie i formy reklamy – podkreśla Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie.

W pozostałych kategoriach wyniki AdCookie również są bardzo dobre, wypadające powyżej średniej.

 

Dynamiczny rozwój AdCookie

W raporcie MMP podkreślono wysoką dynamikę rozwoju. Agencja dwukrotnie zwiększyła swoje obroty. Z kolei zyski powiększyły się aż o 87% w porównaniu z 2015 rokiem. AdCookie powiększyło zespół, portfolio klientów, a obecnie intensywnie pracuje nad planami wyjścia ze swoimi usługami na rynki zagraniczne.

Oprócz tego, zmiany warte odnotowania nastąpiły w ofercie agencji: w 2016 r. ze struktur AdCookie wyodrębniono osobny brand zajmujący się technologią wirtualnej rzeczywistości w marketingu oraz rozbudowano komórkę social media.

To już ósma publikacja poświęcona agencjom interaktywnym i marketingu zintegrowanego. Zestawienie jest jednym z najbardziej prestiżowych w dziedzinie marketingu online. Co roku raport przygotowuje magazyn Media & Marketing Polska we współpracy z instytutem badawczym Kantar Millward Brown.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prcalling

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »