Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Aflofarm z Dyrektorem Rynków Zagranicznych
Zobacz więcej zdjęć » |
Paweł Tomczak zaczynał swoją karierę w marketingu w branży FMCG. Przez ostatnie 15 lat piastował różne funkcje w firmach z branży farmaceutycznej. Pierwszą była US Pharmacia (późniejsza USP Zdrowie), gdzie pierwsze 6 lat spędził w marketingu przechodząc od stanowiska Brand Managera aż do Marketing Unit Directora. Następnie, w 2007 roku objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży, przejmując odpowiedzialność za całość aktywności komercyjnych firmy na rynku aptecznym jak i pozaaptecznym. Na początku 2011 roku dołączył do Grupy Sanofi jako Dyrektor Generalny spółki Nepentes S.A. którą Sanofi kupiło kilka miesięcy wcześniej. Po kilku miesiącach przejął stery całego biznesu OTC Sanofi w Polsce. W drugiej połowie 2013 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego spółki Walmark. Do Aflofarmu trafił na początku 2018 r.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Powołanie nowego stanowiska jest zapowiedzią nowej strategii rozwoju Aflofarmu na rynkach zagranicznych:
Dotychczas rola Aflofarmu polegała przede wszystkim na pozyskiwaniu zagranicznych dystrybutorów dla naszych produktów. Dzięki tej strategii nasze produkty są już dostępne w 30 krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Stanach Zjednoczonych czy na Bliskim Wschodzie. Teraz będziemy dążyć do tego, by samodzielnie tworzyć struktury naszej organizacji poza granicami kraju, a także wspierać rozpoznawalność i pozycje naszych marek na tych rynkach, powiedział Paweł Tomczak
Nadesłał:
Lyssusus
|
Komentarze (0)