Zdrowie » Ciało

Agnieszka Dygant w najnowszej kampanii Avon

Agnieszka Dygant w najnowszej kampanii Avon
Zobacz więcej zdjęć »
6 lutego wystartowała kampania Avon promującą najnowszy zapach Her Story. Jej gwiazdą jest Agnieszka Dygant – nowa Ambasadorka marki. Avon pokazuje, że każda kobieta jest autorką swojej historii i może być inspiracją dla innych.

#tellusyourstory

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Jesteśmy autorkami swoich historii, inspirujemy, tworzymy, kształtujemy przyszłość  takimi słowami rozpoczyna się najnowsza kampania Avon. Film ma inspirować i motywować kobiety do dzielenia się wyjątkowymi historiami. Jedną z bohaterek jest Agnieszka Dygant – aktorka znana z tego, że nie ulega modom dzisiejszego świata, tylko jest wierna sobie i swoim wyborom. W spocie wzięła udział również jedna z Ambasadorek Piękna Avon.

 

W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak One stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii – mówi Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CE Avon.

 

Agnieszka Dygant pojawi się na okładce katalogu Avon nr 3/2019, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 r. Tego dnia startuje również kampania promująca zapach. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla,
a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, a w Polsce zrealizował ją dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social media zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska.

 

Spoty kampanii:

https://youtu.be/rSrDHMRqM7I

https://youtu.be/SB7Lj8LNAjg



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UlaGOW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »