Technologie » Internet
Akcelerator [m]spark z nowym formatem SESSIONS!
Zobacz więcej zdjęć » |
Produkty i technologie opracowane przez startupy, które dostały się do pierwszej edycji programu akceleracyjnego [m]spark, implementowane są obecnie w ofertach skierowanych do klientów GroupM. Potencjał biznesowy projektu sprawił, że [m]spark spotkał się z dużym zainteresowaniem również ze strony podmiotów dysponujących innowacyjnymi
i zweryfikowanymi przez rynek produktami z obszaru marketingu i nowych technologii.
W odpowiedzi na ich potrzeby, opracowano dodatkową formułę akceleracji – [m]spark SESSIONS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Jesteśmy największą w Polsce medialną grupą negocjacyjną, której udział w rynku wynosi ponad 36%. [m]spark daje startupom niepowtarzalną możliwość dotarcia do ponad 150 klientów grupy. Współpraca z GroupM w ramach formuły SESSIONS to zatem ogromna szansa na uzyskanie efektu skali dla podmiotów, które oferują ciekawe rozwiązania technologiczne dla świata marketingu i reklamy – mówi Jacek Pająk, plista Director, zarządzający projektem [m]spark z ramienia GroupM.
Podczas spotkań, które odbędą się w ramach SESSIONS, eksperci [m]spark będą oceniać potencjał zgłaszanych produktów pod kątem adekwatności, skalowalności i możliwości uzyskania synergii z istniejącymi narzędziami GroupM. Celem projektu jest wyłonienie rozwiązań, które uzupełnią ofertę technologiczną grupy i odpowiedzą na realne potrzeby klientów.
– Wraz z rosnącą popularnością akceleratora [m]spark, zaczęło się do nas zgłaszać wiele podmiotów, które dysponują gotowymi, przetestowanymi już produktami. Jako twórcy akceleratora, chcemy dopasowywać nasze wsparcie do potrzeb startupów zainteresowanych współpracą. Dodatkowa formuła akceleratora [m]spark SESSIONS umożliwia prezentację oferty i wcześniej przygotowanego rozwiązania dla jednego z zaproponowanych przez nas klientów, w ciągu zaledwie jednego spotkania – wyjaśnia Bartosz Drozdowski, CEO [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator.
Idea [m]spark SESSIONS to ciągłe poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, ich rozwój oraz pogłębianie współpracy GroupM i należących do niej agencji z ekosystemem MarTech. Pierwsze spotkania w ramach SESSIONS odbędą się już 13 – 14 grudnia 2018, a kolejne 20 – 21 lutego 2019.
O [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator
[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator to program stworzony na potrzeby sektora MarTech, który jest połączeniem świata marketingu i technologii. Celem programu jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie pomysłów czy produktów z obszaru komunikacji marketingowej przy wsparciu ekspertów z takich firm jak GroupM, Wavemaker, MediaCom, Mindshare oraz KnowledgeHub.
O GroupM
GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna, współtworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Największa na świecie grupa mediowa kontroluje ponad 36 proc. polskiego rynku, co daje jej pozycję lidera i przekłada się na efektywność rozwiązań oferowanych reklamodawcom. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój wysokospecjalistycznego zaplecza technologicznego, GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych, innowacyjnych usług i narzędzi, w tym marek takich jak: Xaxis, plista czy Light Reaction, gwarantując agencjom GroupM unikatowe rozwiązania technologiczne i efektywność realizowanych działań. GroupM jest jednocześnie na całym świecie prekursorem wdrażania standardów Brand Safety & Viewability.
GroupM została wyróżniona w Raporcie magazynu Media & Marketing Polska „Agencje Reklamowe
i Domy Mediowe Roku 2018” tytułem „Wspólna siła”, dowodzącym efektywności i skuteczności działań agencji mediowych MediaCom, Mindshare oraz Wavemaker.
O KnowledgeHub
KnowledgeHub to Fundusz Venture Capital inwestujący w nowoczesne rozwiązania technologiczne we wczesnej fazie rozwoju (start-up). Fundusz wspiera innowacyjne projekty o wysokim potencjalne rynkowym na etapie finansowania, zarządzania i szybkiego wzrostu wartości. KnowledgeHub specjalizuje się w rozwoju kompetencji inwestorskich w obszarze Digital Marketingu, wpierając spółki Funduszu w budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Jednym z głównych celów KnowledgeHub jest stworzenie najszerszego portfela produktów i usług reklamowo-mediowych, który dzięki synergii spółek zagospodaruje wszystkie obszary Digital Marketingu.
KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how i doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)