Rozrywka » Święta

Albośmy to jacy tacy... Bonarka bada trendy i tradycje

Albośmy to jacy tacy... Bonarka bada trendy i tradycje
Zobacz więcej zdjęć »
Bonarka rozpoczęła nowy, niekomercyjny projekt pod tytułem „Albośmy to jacy tacy”, w ramach którego będzie śledzić stosunek do tradycji oraz współczesne trendy w sferze obyczajowości Krakowa i Małopolski.

Zaprasza do niego ekspertów różnych dyscyplin, m.in. socjologów, kulturoznawców i trendwatcherów. Stałym elementem projektu będą uliczne sondy oraz ankiety internetowe. W pierwszej odsłonie bierze „na warsztat" zwyczaje wielkanocne (więcej w osobnym materiale).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Czy biegacze to współcześni pielgrzymi, a drony to mechaniczne gołębie? Czym żyją mieszkańcy Krakowa, co kupują, jak imprezują? Jak są odbierani przez przyjezdnych, jakim wartościom hołdują?  To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzi zamierza poszukać Bonarka.

Nowy projekt związany jest z profilem tegorocznej kampanii reklamowej Bonarki, która wykorzystuje motywy typowo krakowskich zwyczajów. Zarówno tych mocno zakorzenionych w świadomości krakowian, jak również nieco mniej znanych.

- Tak czy inaczej, stawiamy sobie za cel uchwycenie istoty teraźniejszych zjawisk, które być może za sto, dwieście lat będą nową świecką tradycją. Część z nich powiązana jest z nowoczesnymi obiektami handlowymi, do których zalicza się Bonarka - tłumaczą pomysłodawcy projektu.

Uprzedzają też, że zaznaczą swoją obecność w przestrzeni miasta, prowadząc sondy na gorące tematy. Uzyskane wypowiedzi przechodniów zestawią z osądami ekspertów, osób znanych, opiniotwórczych, cieszących się w Krakowie szacunkiem.

Efektem będą krótkie klipy filmowe podsumowujące każdy temat oraz garść danych statystycznych zebranych w toku badań. Materiały będą umieszczane na kanale Bonarki w portalu YouTube (https://www.youtube.com/BonarkaCityCenter) oraz na profilu Facebookowym centrum: https://www.facebook.com/BonarkaCityCenter).

BONARKA CITY CENTER

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny. Obiekt został wybudowany przez TriGranit Corporation, który obecnie jest jego zarządcą. Właściciel Centrum Handlowego Bonarka, firma Rockcastle Global Real Estate Company Limited (Rockcastle), inwestuje w nieruchomości na całym świecie oraz w spółki z perspektywą wzrostu wartości kapitału. Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych na Mauritiusie oraz w Johannesburgu (RPA), a jej wartość giełdowa przekracza 2 mld USD. Aktywa Rockcastle obejmują papiery wartościowe globalnych spółek nieruchomościowych działających na rynkach rozwiniętych, m.in. w Europie, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Singapurze, oraz portfel nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »