Technologie » Telekomunikacja
Alfavox i Tivron razem na CCW2017
Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej - CCW 2017 w Berlinie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.
„Real EMOTIONS in virtual WORLD” to hasło, które promuje wspólne działania Alfavox i Tivron. Jest to również idea, jaka przyświeca tym firmom, które w Berlinie chcą podkreślić siłę polskiej marki, zwrócić uwagę na korzyści, jakie dostawcy i odbiorcy systemów Contact Center mogą odnieść z biznesowej przyjaźni.
– Zadowolony i świadomy klient to najlepsza referencja dla firmy, ale również nagroda za naszą pracę. Od zawsze jesteśmy blisko odbiorców naszych systemów, ponieważ dzięki temu możemy szybko i celnie odpowiadać na potrzeby rynku, zdobywać doświadczenie, ale również poznawać się i uzupełniać. Wiedza na temat branży: jej potrzeb, oczekiwań oraz wyzwań, jaką dostarcza nam Tivron jest dla nas bardzo cenna i chętnie z niej korzystamy – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Współpraca pomiędzy Alfavox a Tivron opiera się na bliskiej, partnerskiej relacji. Firmy dzielą się wiedzą biznesową, którą wykorzystują w swoich produktach i działaniach. Dzięki temu szybko i skutecznie reagują na zapotrzebowanie rynku, co przekłada się na zyski i zadowolenie ich klientów.
– Działanie w zespole to nasza codzienność. Od zawsze wspieramy naszych partnerów biznesowych. Planujemy kampanie, dostosowujemy się do wymagań rynku, specyfiki produktu i przyzwyczajeń zakupowych. Każdego dnia nasi konsultanci kontaktują się z setkami osób na całym świecie i rozmawiają z nimi w 10 językach. Tych działań nie moglibyśmy prowadzić bez nowoczesnego systemu informatycznego, który spełnia wysokie normy pozwalające nam realizować oczekiwania klientów – mówi Tomasz Kaczmarski, Business Development Manager w Tivron. – Chcemy promować dobre praktyki naszej współpracy z Alfavox na CCW2017. Pragniemy pokazać, że współpraca to rozwój, że nasze oczekiwania to jednocześnie pomysły, z których powstają innowacje – dodaje Kaczmarski.
CWW 2017 odbędzie się w dniach 20-23 lutego 2017 roku w Estrel Congress Center w Berlinie. Przedstawiciele Alfavox i Tivron zapraszają na stoisko Alfavox, nr E11a w hali 2.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)