Technologie » Telekomunikacja
Alfavox laureatem Polskiej Nagrody Jakości 2015
W dniach 5-6 listopada 2015 r. w Łodzi miał miejsce III Polski Kongres Przedsiębiorczości. W ramach wydarzenia zorganizowana została uroczysta gala, w trakcie której zaprezentowano wszystkich laureatów programu Polska Nagroda Jakości. Prezes spółki Alfavox odebrał nagrodę i gratulacje z rąk przewodniczącego kapituły konkursowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wiadomość o przyznaniu tego wyjątkowego wyróżnienia bardzo ucieszyła cały nasz zespół. Nagroda jest dla nas potwierdzeniem jakości naszych produktów i motywacją do dalszej pracy nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań dla branży call i contact center - mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Program Polska Nagroda Jakości prowadzony jest przez Polską Agencję Przedsiębiorczości oraz redakcje Forum Przedsiębiorczości w „Dzienniku Gazecie Prawnej" i „Biznes Plus" w „Gazecie Wyborczej". Alfavox został nominowany do tej nagrody za swój innowacyjny wkład w rozwój nowoczesnego oprogramowania dla branży call i contact center.
Przedstawiciele Alfavox wzięli również czynny udział w kongresie, wygłaszając prelekcje w trakcie dwóch tematycznych konferencji: „Nowoczesne usługi dla biznesu", a także „IT i outsourcing". Tegoroczna edycja imprezy przyciągnęła 800 uczestników z całej Polski, do których przemawiało aż 150 prelegentów. Wiodącymi tematami były synergia nauki z biznesem, możliwości wejścia polskich firm na rynki globalne, a także wspieranie innowacyjności polskiej gospodarki.
Kongres zorganizowała Polska Agencja Przedsiębiorczości. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły: Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Marszałek Województwa Łódzkiego, Polskie Centrum Akredytacji, Polska Izba Ekologii i Urząd Transportu Kolejowego.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)