Technologie » Telekomunikacja

Alfavox na Gali Finałowej konkursu Najwyższa Jakość QI

6 października firma Alfavox weźmie udział w Ogólnopolskim Forum Jakości i Innowacyjności oraz w Gali Finałowej największego konkursu dotyczącego tematyki jakości w Polsce – Najwyższa Jakość Quality International.

W tegorocznej edycji konkursu Alfavox otrzymał złote godło i tytuł laureata w kategorii QI Product za rozwiązanie alfa Video Contact Center.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Gala oraz poprzedzające ją Forum Jakości i Innowacyjności to okazja do wymiany myśli i poglądów, pozyskania wiedzy i informacji dotyczących istotnych aspektów prowadzenia biznesu w Polsce. Wydarzenie skierowane jest do uczestników i laureatów programu Najwyższa Jakość QI oraz Innowacja Roku oraz wszystkich zainteresowanych problematyką zarządzania jakością i efektywnością wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w swoich przedsiębiorstwach.

- Z prawdziwą przyjemnością weźmiemy udział w Forum i spotkamy się z innymi firmami, które wprowadzają na rynek innowacyjne produkty i usługi. Zawsze korzystamy z okazji, które pozwalają nam na cenną wymianę doświadczeń. Przepływ wiedzy i dyskusja są podstawą rozwoju biznesu, a na tym rozwoju ogromnie zależy tak nam, jak i innym firmom stawiającym na najwyższą jakość swoich rozwiązań – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Podczas Gali Finałowej firmy wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu Najwyższa Jakość QI odbiorą nagrody z rąk organizatorów wydarzenia. Alfavox został wyróżniony za produkt alfa Video Contact Center, czyli narzędzie, które zapewnia firmom bezpośredni kontakt z klientem z wykorzystaniem trzech kanałów komunikacji: audio, wideo oraz chat. Platforma gwarantuje klientom różnych instytucji, między innymi banków czy placówek ubezpieczeniowych, sprawną realizację ich potrzeb i uzyskanie niezbędnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu i niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rozwiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

K-myk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »