Firma » Finanse
Alfavox partnerem Finance Call Center Forum
Organizatorami wydarzenia, które w tym roku odbędzie się pod hasłem „Call Center – czas na zmianę paradygmatu!”, są Rada Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich oraz firma RENER.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Branża call center rozwija się bardzo dynamicznie, wspomagając m. in. instytucje finansowe w sprawnej i efektywnej obsłudze klienta. Dzisiaj tradycyjne call center przekształciło się w rozbudowane i intuicyjne contact center, które dzięki wielokanałowości zapewnia wszechstronny kontakt z klientem banku i nieograniczone możliwości obsługi.
- Podczas tegorocznego Finance Call Center Forum zaprezentujemy m. in. rozwiązania alfa Contact Center oraz alfa Video Contact Center – zmieniające dotychczasową placówkę banku w wirtualny oddział. Ponadto przeanalizujemy obecne trendy rynkowe, tj. gamifikację, social media oraz zagadnienia cieszące się dużym zainteresowaniem banków, dotyczące obszarów bezpieczeństwa i systemów wspierających biometrię głosową, wykorzystywanych przez instytucje finansowe w procesach autoryzacji i automatycznej weryfikacji klientów – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Na stoisku Alfavox eksperci firmy udzielą szczegółowych informacji na temat funkcjonalności systemów z rodziny alfa i realnych korzyści wynikających z ich wdrożenia, czyli wzrostu rentowności, zwiększenia efektywności i wydajności pracy oraz wzrostu zadowolenia klientów.
Celem tegorocznej edycji Finance Call Center Forum jest wymiana doświadczeń między specjalistami call center z sektora finansowego oraz prezentacja najnowszych rozwiązań mogących zainspirować do dalszego rozwoju zdalnej obsługi współczesnego klienta.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)