Technologie » Telekomunikacja
Alfavox promuje swoje rozwiązania na Targach Outsourcingu
Alfavox przedstawi na targach swoje flagowe rozwiązania: alfa Contact Center, alfa Video Contact Center, alfa Scripter oraz alfa PDS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Dziś obsługa klienta musi być wielopoziomowa. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów, należy nie tylko udostępniać im różnorodne kanały komunikacyjne, ale też wspierać działania konsultantów kontaktujących się z konsumentami. Dobre contact center opiera się na ludziach i na technologii, która pomaga im w wykonywaniu obowiązków. Dostawcy i producenci systemów teleinformatycznych proponują coraz doskonalsze rozwiązania – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – My opowiemy na targach o czterech autorskich systemach wspierających proces obsługi klienta. Mamy nadzieję, że ich funkcjonalności i możliwości, które dają użytkownikom, przekonają przedstawicieli branży outsourcingu, że kontakt z klientem wsparty nowymi technologiami może przenieść biznes na inny poziom.
Targi Outsourcingu to dwa dni biznesowe dla firm świadczących usługi outsourcingowe dla innych przedsiębiorstw. W jednym miejscu gromadzą się najważniejsi przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu.
- Cieszymy się, że będziemy mieli kolejną szansę na to, aby porozmawiać o wyzwaniach branży outsourcingu i pokazać, jak nasze rozwiązania mogą pomóc w pokonywaniu problemów – dodaje Janusz Tomiczek.
Targi Outsourcingu odwiedzają przede wszystkim właściciele oraz przedstawiciele firm działających w każdym sektorze, poszukujący zmian strukturalnych, innowacji oraz zminimalizowania kosztów swojej działalności.
Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rozwiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)