Firma » Biznes
Alfavox w publikacji Outsourcing Destination Guide Poland
Zobacz więcej zdjęć » |
Przewodnik zawiera teksty dotyczące polskiego rynku, jego celem jest przybliżenie czytelnikom otoczenia gospodarczego kraju, a także dokładny opis polskiego przemysłu ITO i BPO. Firmy przedstawiają w nim swoje możliwości, opisując konkretne studia przypadków. Alfavox w swoim materiale pokazał, jak stosowanie odpowiednich rozwiązań dla call center optymalizuje funkcjonowanie biznesu.
- Dziś każdy biznes musi dbać przede wszystkim o doskonałe zaplecze technologiczne wspierające działalność oraz o koszty. Nie inaczej jest w przypadku call centers, dla których systemy informatyczne są jedną z podstaw funkcjonowania, dlatego muszą nie tylko być nowoczesne, ale również zapewniać utrzymanie optymalnego poziomu kosztów – czytamy w opublikowanym w przewodniku tekście Janusza Tomiczka, prezesa Alfavox.
Case study Alfavox opisuje działania dla niemieckiego call center, posiadającego oddziały w kilku miastach. Analizuje sytuację wyjściową, opisuje zastosowane rozwiązania i pokazuje osiągnięte efekty.
Celem publikacji Outsourcing Destination Guide Poland jest ułatwienie znalezienia odpowiednich i wartych uwagi dostawców usług outsourcingowych w Polsce osobom decyzyjnym z Niemiec.
- Alfavox ma na swoim koncie wiele kontraktów, nie tylko z polskimi firmami. Chcemy o tym opowiadać naszym partnerom biznesowym – i w Polsce, i w Europie – zależy nam bowiem na tym, aby widzieli w nas oni wiarygodną firmę z dużym doświadczeniem. Tego typu publikacje, które pokazują sytuację naszych klientów przed i po wdrożeniu rozwiązań Alfavox, mocno uwiarygodniają nasze produkty i pracę – dodaje Janusz Tomiczek.
Więcej na temat Outsourcing Destination Guide Poland pod linkiem:
http://www.outsourcing-destinations.org/
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)