Moda » Obuwie
AliExpress obchodzi 8. urodziny!
Zobacz więcej zdjęć » |
Między 28 a 30 marca miliony produktów spośród 40 kategorii, m.in.: moda, technologia, dom i ogród, Wielkie Marki – zostaną przecenione o 50%, a 100 milionów członków otrzyma dodatkowe nagrody. Wartość rabatów zniżkowych osiągnie wartość 200 milionów dolarów!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z okazji 8. Urodzin, AliExpress zaprasza wszystkich użytkowników e-commerce do udziału
w jednych z największych zakupów w historii. Od 28 do 30 marca klienci będą mogli zapoznać się z licznymi promocjami. W tym najgorętszym okresie platforma handlu elektronicznego, przeprowadzi rekordową sprzedaż w swojej historii! Ponad 100 milionów użytkowników AliExpress na całym świecie wraz ze swoimi zakupami otrzyma ekskluzywne nagrody. Dodatkowo platforma przygotowała kupony o wartości 200 milionów dolarów obejmujące 50% rabatu na produkty i 100 milionów w ekskluzywnych kuponach w ramach korzyści
z członkostwa.
W czasie urodzinowej sprzedaży na AliExpress, swoją premierę będą miały takie produkty jak: smartphone Xiaomi Redmi Note 5, okulary VR HD Eachine EV200D FPV, robot sprzątający ILIFE A8 czy plecak z wbudowaną ładowarką Mark Ryden Octopus Design Cross.
Warto już wcześniej odwiedzić stronę AliExpress, bowiem w dniach 17 – 27 marca na platformie będzie trwać okres rozgrzewki, podczas którego kupujący będą mieli okazję skorzystać z licznych atrakcyjnych promocji i rabatów.
W dobie Internetu zakupy online cieszą się dużą popularnością na całym świecie. Ten sposób zakupów pozwala zaoszczędzić czas i wybrać produkt spośród milionów propozycji znajdujących się w jednym miejscu. Poprzez zaproponowanie konsumentom łatwego sposobu dokonywania zakupów, platforma handlu elektronicznego AliExpress (Alibaba Group), zwiększyła swoją obecność na świecie.
Użytkownicy AliExpress to osoby w różnym wieku, zarówno młode jak i dorosłe, szukający unikalnych produktów w najlepszych cenach i przede wszystkim z łatwym dostępem.
Dla platformy bardzo istotne jest to, aby konsumenci mogli odkrywać nowe marki i produkty podczas zakupów, a przede wszystkim, aby wszystko odbywało się w miłej atmosferze. W tym duchu zaplanowane zostało wielkie wydarzenie zakupowe z okazji 8. Urodzin AliExpress. W ciągu ostatniego roku platforma online zwiększyła swoją ofertę o 100 milionów kupujących, z czego aż 55% jest zlokalizowanych w Europie, oraz 30 milionów produktów w ponad 40 kategoriach.
W celu uatrakcyjnienia wspólnego świętowania od 27 marca na kanale LiveExing AliExpress pojawią się popularni influencerzy z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii
i Brazylii, którzy podzielą się historiami, recenzjami produktów i darmowymi prezentami. Będzie to również okazja, aby wygrać dodatkowe nagrody.
Nadesłał:
Paulina Rucińska
|
Komentarze (0)