Firma » Biznes
ALUPROF Ambasadorem Polskiej Gospodarki
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
To już VII edycja ogólnopolskiego konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki” pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki i Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. W plebiscycie wyróżnionych zostało 75 polskich przedsiębiorstw, które doskonale radzą sobie na rynkach międzynarodowych, osiągając liczne sukcesy biznesowe.
Firma ALUPROF otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku. – ALUPROF to firma o rodzimym kapitale, która doskonale radzi sobie poza granicami kraju, promując polską myśl techniczną i innowacyjność Polaków. Oferując najwyższej jakości systemy aluminiowe dla budownictwa, które cieszą się zainteresowaniem zagranicznych inwestorów, buduje kapitał zaufania dla Polski i ojczystych produktów – tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu firmy.
Plebiscyt „Ambasador Polskiej Gospodarki” organizowany jest przez Business Centre Club. Jego nadrzędnym celem jest promocja firm, które mogą poszczycić się wysokimi standardami ekonomiczno-finansowymi oraz dobrymi praktykami biznesowymi w kontaktach zagranicznych. Konkurs adresowany jest wyłącznie do członków BCC. Nagrody przyznawane są w 4 kategoriach: „Eksporter” – promocja polskiej gospodarki poprzez eksport wyrobów czy usług, „Marka Europejska” – wyróżnienie dla firm, których działalność biznesowa jest dobrze znana w Europie, „Partner Firm Zagranicznych” – podejmowanie wspólnych inicjatyw ze spółkami zagranicznymi, co upowszechnia polskie rozwiązania na świecie oraz „Kreator Rozwiązań XXI wieku” – wyraz uznania dla przedsiębiorstw o wysokim stopniu innowacyjności, z sukcesem zdobywających kolejne rynki na świecie.
| Nadesłał:
            RedPen | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)