Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Lech Free w swojej komunikacji realizuje niestandardowe działania. Po udanej akcji treningowej na jednym z warszawskich osiedli, przyszedł czas na ulice! Marka we współpracy ze swoimi ambasadorami, Damianem Janikowskim, Kubą Wesołowskim, Kasią Szklarczyk i Natalią Tober namawia do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków do zwiększonej aktywności fizycznej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=Q4-xuVgTCWg
Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Początkowo na twarzach zapraszanych mieszkańców stolicy było widać zaskoczenie, jednak szybko zmieniali zdanie i przyłączali się do akcji. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej, którym można cieszyć się zawsze, nawet po treningu, bo tak właśnie robią Lechendy.
W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Wszyscy uczestnicy przemierzyli łącznie 124 km - to prawie tyle, ile wynosi trasa z Warszawy do Łodzi.
Za realizację pomysłu w oparciu o claim marki „Lechendy mogą wszystko" odpowiada agencja Tailor Made PR, a reakcje mieszkańców stolicy uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.
Komentarze (0)