Społeczeństwo » Społeczeństwo

Ambasadorzy marek Grant’s, Tullamore D.E.W. oraz Glenfiddich o kulturze picia whisky w Polsce

Ambasadorzy marek Grant’s, Tullamore D.E.W. oraz Glenfiddich o kulturze picia whisky w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Polska to jeden z najszybciej rozwijających się rynków whisky na świecie. Młodzi Polacy coraz częściej przejmują zachodnie zwyczaje zakupowe, szukają bardziej unikalnych doświadczeń smakowych i stawiają na jakość alkoholu. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie whisky.

Eksperci ze Szkocji i Irlandii zgodnie podkreślają zmianę postrzegania whisky w Polsce, która widoczna jest już od kilku lat.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Polacy coraz bardziej eksperymentują i dzięki temu odkrywają takie trunki, jak na przykład whisky – zauważa John Quinn, Globalny Ambasador Marki Tullamore D.E.W. Ważna jest przy tym zróżnicowana oferta bursztynowego trunku. Zdaniem Roba Allansona, Globalnego Ambasadora Marki Grant’s, whisky jest zdecydowanie praktyczna. Każdy znajdzie whisky dla siebie i w każdym przedziale cenowym.

Ile osób tyle sposobów picia tego trunku, jednak eksperci mają jedną podstawową radę - Jest tylko jedna zasada dotycząca whisky – znajdź swój sposób, aby czerpać z niej przyjemność - podsumowuje Ian Millar, autorytet w świecie whisky i Globalny Ambasador Marki Glenfiddich.

W związku z rosnącą popularnością whisky w Polsce, Dom Whisky znajdujący się w Jastrzębiej Górze, wziął na siebie odpowiedzialność zorganizowania pierwszego w Polsce Festiwalu Whisky. Wydarzenie przyciągnęło wielbicieli bursztynowego trunku z całej Polski oraz zagranicy, gromadząc 29 wystawców oraz prawie 1500 gości. Pośród prominentnych marek obecnych na wydarzeniu znalazły się m.in. Grant’s, Tullamore D.E.W. oraz Glenfiddich wraz ze swą najnowszą 26-letnią Glenfiddich Excellence.

Goście Festiwalu mogli nie tylko posmakować aqua vitae, ale także stworzyć własną blended whisky pod czujnym okiem Roba Allansona. Tajemniczy irlandzki klimat Tullamore D.E.W. na stoisku pogrążonym we mgle wraz z fotobudką i stylizowanymi gadżetami, interaktywna gra kinetyczna na stoisku Grant’s, prezentacje, panele dyskusyjne, profesjonalny konkurs barmański oraz animacje o tematyce whisky, stanowiły niezwykłe uzupełnienie Festiwalu.

- Na przestrzeni ostatnich kilku lat widzę, jak rośnie zainteresowanie i świadomość konsumenta, który coraz częściej nieprzypadkowo wybiera whisky - podkreśla Andrzej Kubiś, Organizator Festiwalu.

Kolejna edycja wyjątkowego Festiwalu Whisky w Jastrzębiej Górze odbędzie się 21-22 sierpnia 2015 roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kafito_materiały_prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »