Moda » Odzież
AMERYKAŃSKI GIGANT ODZIEŻOWY FOREVER 21 WCHODZI DO POLSKI
Zobacz więcej zdjęć » |
Legendarna marka modowa Forever 21 ogłosiła plany wejścia na polski rynek, które zakładają otwarcie salonów w trzech różnych miastach jesienią tego roku. Pierwszy z nich znajdzie się w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, a kolejne w łódzkiej Manufakturze i poznańskiej Posnanii. Otwarcia zaplanowano na III i IV kwartał 2016 r.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wprowadzenie Forever 21 na polski rynek znalazło się na szczycie naszej listy priorytetów. Arkadia, Manufaktura i Posnania to idealne lokalizacje dla naszych pierwszych sklepów w kraju. Głęboko wierzymy, że nasza marka zjedna sobie duże grono sympatyków, nie tylko dzięki temu, że oferuje światowe trendy w modzie, lecz także nowoczesne podejście do procesu robienia zakupów – powiedział Alexandros Doukas, dyrektor generalny Teren Management Europe.
Otwarcia salonów Forever 21 w Polsce to część szeroko zakrojonych planów ekspansji Teren Management Europe, wyłącznego partnera franczyzowego marki Forever 21 w 9 krajach Europy. Do końca 2016 roku, spółka zamierza otworzyć salony w 5 krajach: Polsce, Rumunii, Czechach, Portugalii i na Słowacji.
Założona w 1984 r. w Los Angeles, Forever 21 to jedna z największych, amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej wyspecjalizowana w tzw. fast fashion, oferująca najnowsze trendy z wybiegów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Poprzez ciekawe wnętrza salonów i systematyczne dostawy nowych kolekcji marka inspiruje do poszukiwania własnego stylu z wykorzystaniem światowych trendów dostępnych w przystępnej cenie.
Polskie salony będą oferować klientom szeroki wybór produktów na powierzchniach 1000 m2 w centrum handlowym Arkadia, 1000 m2 w Manufakturze i 1700 m2 w Posnanii.
###
Forever 21:
Forever 21, Inc. z siedzibą w Los Angeles w stanie Kalifornia to detaliczny sprzedawca odzieży i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Słynie z oferowania konsumentom najgorętszych, najnowszych trendów modowych w przystępnej cenie. Model sprzedaży opiera się na podtrzymywaniu zainteresowania poprzez codzienne dostawy nowych produktów. Założona w 1984 r. Forever 21 prowadzi ponad 750 sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei, krajach Ameryki Łacińskiej, Meksyku, na Filipinach i w Wielkiej Brytanii. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.newsroom.forever21.com.
Teren Management Europe:
Teren Management Europe jest wyłącznym partnerem franczyzowym marki „Forever 21” i odpowiada za rozwój marki w następujących krajach: Bułgaria, Czechy, Grecja, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria i Węgry.
Komentarze (0)