Firma » Biznes

Amit Lath ambasadorem łódzkiego Technoparku

Amit Lath ambasadorem łódzkiego Technoparku
Zobacz więcej zdjęć »
Znany z przedsiębiorczości, doskonale rozpoznawalny w międzynarodowych środowiskach biznesowych, od lat wspierający rozwój polsko-indyjskich relacji – Amit Lath został ambasadorem marki Technopark. Swoim doświadczeniem i kontaktami będzie wspierał obecność marki na rynku globalnym.

Amit Lath jest przedsiębiorcą niezwykle aktywnym. Jest prezesem i współwłaścicielem SHARDA Group of Companies, wiceprezesem Indyjsko-Polskiej Izby Gospodarczej, dyrektorem Indyjsko Brytyjskiej Izby Handlowej dla kontaktów z Polską, dyrektorem zarządzającym Astrid Fashion’s Ltd. India, założycielem  i  promotorem Sharda Business Centre. A to tylko fragment z listy jego aktywności. Jest jednym z czołowych przedstawicieli indyjskiego biznesu w Polsce. Jego profesjonalizm i spojrzenie na przedsiębiorczość, nastawione na realizację śmiałych zamierzeń sprawiły, że stał się symbolem nowoczesnej indyjskiej firmy.  Doceniany również w Polsce. Kilka dni temu nagrodzony został w czasie  pierwszej gali „Osobowości i Sukcesy Roku 2014 Ziemi Łódzkiej”, a jego SHARDA Group of Companies, notowana na liście Diamentów Forbes’a  dwukrotnie otrzymała prestiżową nagrodę Fair Play – Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Amit wiele podróżuje, odwiedził w interesach ponad 40 krajów na całym świecie, zapraszany jest jako gość i prelegent do udziału w różnych delegacjach biznesowych, forach gospodarczych, sympozjach ekonomicznych.

- To właśnie międzynarodowe doświadczenie Amita jest dla nas bezcennym  kapitałem w staraniach o zwiększenie globalnej rozpoznawalności łódzkiego Technoparku – podkreśla dr Bogdan Wasilewski, Prezes Zarządu spółki.  - Jesteśmy zaszczyceni, że zyskujemy takiego sojusznika.

To nie pierwsze działanie Amita Latha na rzecz instytucji związanych z Łodzią i regionem  -przedsiębiorca ściśle współpracuje z samorządem lokalnym i wojewódzkim.

Kilka lat temu, dzięki jego działaniom reaktywowane zostały znane polskie marki tekstylne - jak UNIONTEX® (1827) i Pamotex® (1825), a wyroby produkowane pod tymi tradycyjnymi znakami towarowymi sprzedawane są obecnie na  wielu rynkach międzynarodowych  za pośrednictwem rozbudowanej sieci dystrybucyjnej.


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »