Społeczeństwo » Społeczeństwo

Amway angażuje tysiące osób do walki z niedożywieniem i bije ŚWIATOWY REKORD GUINNESSA™

Dzięki wydarzeniom organizowanym przez Amway w ramach akcji „Raise Your Hand” („Przybij Piątkę”) - służącej idei walce z niedożywieniem dzieci - powstał największy kolaż z kolorowych odcisków dłoni.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Inicjowane przez firmę Amway od 2014 roku imprezy zainspirowały tysiące osób na całym świecie do przyłączenia się do tego projektu. Każdy odcisk dłoni oznaczał kwotę 1$ przekazaną przez Amway na rzecz niedożywienia dzieci.

 

Waszyngton, dystrykt Kolumbii, maj 2015 - Gdy AmwayTM ruszył z kampanią o nazwie NutriliteTM Power of 5,  prosząc o wsparcie w walce z globalnym niedożywieniem dzieci, ponad 260 000 osób na całym świecie przyłączyło się do tego. Dzięki zorganizowanym setkom imprez i zaangażowaniu społeczności udało się pobić ŚWIATOWY REKORD GUINNESSA w zebraniu kolorowych odcisków dłoni. Każdy odcisk dłoni oznaczał kwotę 1$ przekazaną przez Amway na rzecz niedożywienia dzieci.

AmwayTM jako światowy lider badań, rozwoju oraz innowacji ds. żywienia, połączył ekspercką wiedzę NUTRILITETM - marki najlepiej sprzedających się na świecie witamin i suplementów diety - ze swoją ideą pomagania ludziom w osiągnięciu lepszego standardu życia. W ubiegłym roku AmwayTM rozpoczął kampanię o nazwie NutriliteTM Power of 5, której celem jest udostępnienie dzieciom unikatowego produktu NutriliteTM Little BitsTM. Jednogramowe saszetki NUTRILITETM Little BitsTM, są pierwszym suplementem diety zawierającym 15 niezbędnych składników odżywczych, potrzebnych dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat. Produkt jest dystrybuowany obecnie w dziewięciu krajach świata przez organizacje pozarządowe dostarczające rodzinom żywność oraz edukację w zakresie prawidłowego odżywiania dzieci oraz stałą ocenę ich zdrowia. Celem Amway jest rozszerzenie liczby krajów i dzieci objętych tą pomocą.

W ramach projektu „Raise Your Hand" („Przybij Piątkę")  firma zobowiązała się do przekazania darowizny na rzecz programu niedożywienia dzieci w wysokości 1$ - za każdy kolorowy odcisk dłoni. Dlatego zorganizowała kampanię o nazwie Nutrilite Power of 5 polegającą na zebraniu  podczas dziesiątek imprez na całym świecie kolorowych odcisków dłoni, co zaowocowało pobiciem rekordu Guinessa w tej kategorii oraz następnie powstaniem z zebranych odcisków dłoni gigantycznego kolażu. Akcja, co istotne przyczyniła się także do zwiększenia świadomości na temat niedożywienia dzieci na całym świecie.

Michael Empric, rzecznik ŚWIATOWEGO REKORDU GUINNESSA, potwierdził, że spośród zebranych 260 872 tysięcy odcisków dłoni, 75 200 spełnia rygorystyczne wymagania ŚWIATOWEGO REKORDU GUINNESSA i może zostać uwzględnione w oficjalnym rejestrze. To ponad dwukrotnie więcej niż poprzedni rekord, wynoszący 30 006 odcisków dłoni!

Kampania NutriliteTM Power of 5 („Przybij Piątkę") oraz bezpośrednie zaangażowanie ponad 260 000 osób z całego świata w naszą walkę z niedożywieniem dzieci, pokazuje jak wiele można osiągnąć motywując ludzi do działania i prosząc ich o wsparcie w słusznej sprawie - mówi Jeff Terry, Global Menager firmy Amway ds. społecznej odpowiedzialności biznesu. Angażując się w kampanię Niezależni Przedsiębiorcy współpracujący z Amway, pracownicy oraz klienci dotychczas pomogli dziesiątkom tysięcy dzieci, rodzin oraz społeczeństw na całym świecie. A to dopiero początek!" -  dodaje.

Ogłoszenie rekordu miało miejsce w Waszyngtonie, dystrykcie Kolumbii, podczas Rady Założycieli - corocznego spotkania najlepszych Niezależnych Przedsiębiorców Amway, spośród których wiele osób zaangażowanych jest w kampanię NutriliteTM Power of 5.

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wsparcie ludzi z całego świata. Niedożywieniu można zapobiec, a imprezy w ramach akcji „Raise Your Hands („Przybij Piątkę") zwiększają świadomość globalnego charakteru tego problemu. Mamy nadzieję na rosnące zaangażowanie ludzi w naszą kampanię, bo wspólnie możemy walczyć z niedożywieniem milionów dzieci. Dziękujemy wszystkim, którzy podnieśli ręce!" -  powiedział Przewodniczący Zarządu Amway, Steve van Andel.

Kolaż kolorowych odcisków dłoni przedstawiony w formie drzewa jest eksponowany w Instytucie  Zdrowia NutriliteTM w Buena Park w Kalifornii. Dzieło zostało zaprojektowane i złożone przez artystkę z Grand Rapids, Georgię Taylor. Każdy odcisk przedstawia cząstkę całej sumy zebranej w celu zapewnienia niedożywionym dzieciom niezbędnych składników odżywczych.

Zgodnie z danymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), 7 milionów dzieci poniżej 5 roku życia umiera rocznie z przyczyn, którym można zapobiec. Niedożywienie jest głównym powodem 45% zgonów. Saszetka NutriliteTM Little BitsTM zmieszana z pożywieniem i podana w ciągu dnia dziecku poniżej 5 roku życia, zapewnia dawkę wszystkich kluczowych witamin i składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Produkt został opracowany przez ekspertów Nutrilite w oparciu o zalecenia WHO dla suplementów diety przeznaczonych dla dzieci w wieku od 6 miesiąca życia do 5 lat.

Choć dobiegliśmy do mety w wyścigu o rekord świata w ramach akcji „ Raise Your Hand", to cała kampania NutriliteTM Power of 5 nadal rozwija się znakomicie. NutriliteTM LittleBitsTM jest obecnie dystrybuowane w dziewięciu krajach, a liczba ta do końca 2016 roku ma wzrosnąć do 15. W marcu AmwayTM zainicjował Projekt Mapowania Niedożywienia. We współpracy z Global Alliance for Improved Nutrition udostępniono cyfrową mapę oraz krajowe raporty, umożliwiające łatwy i szybki dostęp do informacji dotyczących zmieniającego się poziomu niedożywienia w krajach o niskim, średnim oraz wysokim dochodzie na jednego mieszkańca. Projekt Mapowania Niedożywienia ukazuje również problem podwójnego obciążenia tj. niedożywienia, nadwagi i otyłości. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę powerof5.nutrilite.com.

O Nutrilite

Marka NUTRILITE by Amway, to światowy lider sprzedaży wśród witamin i suplementów diety*. Wspierany przez ponad 80-letnie dokonania naukowe i badawcze, zespół NUTRILITE do perfekcji opracował swój własny system działania „od ziarna do suplementu", pozwalający na zachowanie jakości, zmaksymalizowanie konsystencji, wydajności oraz bezpieczeństwa produktów. Produkty NUTRILITE są opracowane tak, by wspierać codzienną dietę i zapewnić prawidłową wagę, utrzymać zdrowie mięśnia sercowego oraz silne kości. Marka NUTRILITE jest jedyną światową marką witamin i minerałów, która uprawia, zbiera oraz przetwarza rośliny na swoich własnych, certyfikowanych, organicznych farmach*, znajdujących się w Stanach Zjednoczonych, Meksyku oraz Brazylii. Globalny Raport Fitonutrientów, przeprowadzony na zlecenie Instytutu Zdrowia NutriliteTM przedstawia analizę światowego spożycia warzyw i owoców, ich dostępności oraz potencjalnego wpływu na zdrowie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę globalnews.amway.com/global-phytonutrient-report.

*Źródło: Euromonitor International Limited.

 O kampanii NutriliteTM Power of 5

Marka Nutrilite by Amway z okazji swego 80-lecia realizując hasło firmy „pomagamy ludziom lepiej żyć" rozpoczęła w 2014 roku kampanię „The Power of 5", której zadaniem jest walka z niedożywieniem dzieci, zwrócenie uwagi i wzrost świadomości społeczeństw na temat tego globalnego problemu. Celem kampanii jest zebranie funduszy na dostarczenie specjalnego produktu Nutrilite Little Bits dla niedożywionych dzieci na całym świecie. Stworzony przez naukowców Amway NUTRILITETM Little BitsTM, jest pierwszym suplementem diety zawierającym 15 niezbędnych składników odżywczych, potrzebnych dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat.

 

O AmwayTM

Amway jest jednym z wiodących producentów sprzedaży bezpośredniej na świecie, sprzedaje 450 wysokiej  jakości produktów z segmentu/kategorii urody, odnowy biologicznej oraz pielęgnacji domu, dystrybuowanych poprzez sieć niezależnych dystrybutorów. Firma została założona w 1959 roku w mieście Ada w stanie Michigan (Stany Zjednoczone), obecnie zaś działa w przeszło 100 krajach i terytoriach na świecie. W samym 2014 roku zysk firmy wyniósł 10,8 miliardów  dolarów co według danych "Direct Selling News 2015 Global 100" uplasowało firmę na pierwszej pozycji wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Najlepiej sprzedające się marki Amway to: NUTRILITETM (preparaty witaminowe, mineralne i suplementy diety), ARTISTRYTM (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do makijażu) oraz eSpringTM (system oczyszczania wody). Produkty Amway dostępne są poprzez Przedsiębiorców współpracujących z firmą. Więcej informacji na stronie: ww.amway.pl

 

 

O ŚWIATOWYM REKORDZIE GUINNESSA

ŚWIATOWE REKORDY GUINNESSA (GUINNESS WORLD RECORD - GWR) to powszechnie rozpoznawalny światowy autorytet w dziedzinie osiągnięć z zakresu bicia rekordów. Zbiór rekordów, opublikowany po raz pierwszy w 1955 roku, dotychczas został sprzedany w ponad 132 milionach egzemplarzy (w tym 3 miliony w formacie elektronicznym) przetłumaczonych na 20 języków i wydanych w ponad 100 krajach. Od tamtego czasu, ta powszechnie rozpoznawalna marka jest udostępniana na różnych platformach. Programy telewizyjne ŚWIATOWE REKORDY GUINNESSA każdego roku ogląda przeszło 750 milionów widzów, pół miliona subskrybuje kanał GWR na youtube; liczba odwiedzin światowej strony internetowej sięga 14 milionów rocznie, a profil na Facebooku zgromadził ponad 8 milionów fanów.

*Źródło: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PelkaCreatives

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »