Firma » Biznes

Analiza danych kluczem do sukcesu w e-commerce

Analiza danych kluczem do sukcesu w e-commerce
Zobacz więcej zdjęć »
Prowadzenie działalności gospodarczej bez analizowania danych biznesowych niestety, ale skazana jest na porażkę. Rozwój firm uległ totalnemu przeobrażeniu kiedy do pozyskiwania klientów zaczęto używać potężnego narzędzia jakim jest internet. Sieć www daje nam wszystkim nieograniczone możliwości.

Dane w E-commerce

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sprzedaż internetowa e-commerce rozwija się w absolutnie zawrotnym tempie i nic nie wskazuje na to, aby miało się to w najbliższym czasie zmienić. Internetowi sprzedawcy zmagają się ze wszystkimi aspektami i problemami co przedsiębiorcy, prowadzący klasyczny handel. W e-commerce niestety nie jesteśmy w stanie zobaczyć naszego klienta, spotkać się z nim twarzą w twarz dlatego ogół klientów, których pozyskujemy, i z którymi przeprowadzamy transakcję poznajemy przez ogół danych jakie przechowywane są w naszych bazach danych. Kiedy zostały zrobione zakupy? W jakim okresie klienci kupuję częściej? Czy nasz kampanie reklamowe rzeczywiście przynoszą skutki? Jaki produkt jest najpopularniejszy z mojej oferty? To tylko mały ułamek pytań, które musimy sobie zadać, a odpowiedź otrzymamy przeprowadzając szczegółowe analizowanie danych biznesowych.

Najpierw strategia później analiza

Analityka danych przeprowadzana jest zazwyczaj po odpowiednio skonstruowanej dla danej kampanii strategii. Jeśli znasz już swoją grupę docelową, do której będziesz kierował swoje usługi bądź produkty i wiesz jak do niej trafić to wiedz, że to dopiero początek drogi do sukcesu. Rozpoczyna się ciężka praca. Obranie strategii zawsze jest na pierwszym miejscu, następny krok to jej wdrożenie i zbieranie wszystkich danych, pozwalających w kolejnych etapach rozwoju na analizę. Na koniec pozostaje nam tylko modelowanie danych biznesowych w sposób jak najlepiej hierarchiczny, aby nasze działania podejmowane w przyszłości przynosiły jeszcze większe efekty.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

robertPRowiec

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »