Technologie » Internet

Anna Luberska w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Anna Luberska, która objęła stanowisko Social Media Managera. Do zakresu jej zadań będzie należała obsługa profili w social media, współtworzenie strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych.

Anna Luberska związana jest z branżą od 2 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Mediapolis Interactive, gdzie współpracowała z klientami branży FMCG jak:  MarcPol, Frisco.pl i Weź się za wołowinę.  Odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komunikacji, obsługę klienta oraz działania kreatywne. Wcześniej związana z Radio ESKA oraz Se-ma-for.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mint Media to agencja interaktywna. Tworzymy zintegrowane strategie marketingowe w sferze digital oraz kompleksowe realizacji w mediach społecznościowych. Mamy za sobą ponad 1000 zrealizowanych projektów - dla największych domów mediowych w Polsce, a także dla wielu klientów bezpośrednich, wśród których znajdują się m.in. PKO Bank Polski, Perła Browary Lubelskie, Polpharma, Freshmarket, Ministerstwo Środowiska, Zdrowit czy Lux Express.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »