Gospodarka » Żywność
Apetina rozbudza apetyt na gotowanie w nowej kampanii serków kremowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Unikatowe przepisy z wykorzystaniem serków kremowych, apetyczne zdjęcia składników i gotowych dań oraz przewijający się motyw „palety” jako symbolu kreatywności i kulinarnych możliwości jakie zyskujemy dzięki serkom kremowym Apetina to elementy definiujące styl nowej kampanii. Przesłanie „Dobrze się komponuje” zachęca by przekonać się jak doskonale produkty Apetiny odnajdują się w kuchennej codzienności - jako składnik dań, zarówno tych na ciepło, jak i zimno.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Intensywną kampanię prasową w wybranych tytułach kulinarnych oraz magazynach kobiecych m.in.: Twój Styl, Pani, Apetyt Claudia, Sól i Pierz, Moje Gotowanie, wspierają działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Aktywność w social media, obejmuje m.in. współpracę z blogerami i vlogerami kulinarnymi.
„Apetina inspiruje do kreatywnego gotowania na wielu polach. Tym razem postanowiliśmy zaprosić do tworzenia oryginalnych dań z wykorzystaniem naszych produktów również społeczność blogerów związanych z serwisem durszlak.pl oraz wybranych vlogerów kulinarnych. Z połączenia ich pasji gotowania i charakteru serków kremowych Apetina powstaną autorskie przepisy, które w najbardziej przekonujący sposób pokażą, jak łatwo dzięki Apetinie kulinarną rutynę przemienić w oryginalne dania.” - mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods.
Na potrzeby kampanii, we współpracy z serwisem Ugotuj.to, przygotowano również sekcję dedykowaną serkom kremowym Apetina. Ponadto kampania wspierana jest wizerunkowo na Pintereście.
„W oparciu o dedykowane pomysły zaproponowaliśmy komunikację opartą na rozwiązaniach, gwarantujących synergię działań reklamowych i PR. Poprzez działanie na wielu płaszczyznach chcemy kształtować wizerunek serków kremowych Apetina spójny z przyjętą strategią – zwiększając świadomość marki, podkreślając walory produktów i prezentując je w konkretnych przepisach." – mówi Magdalena Darska, Account Director XConcept.
Kampania potrwa do połowy grudnia br. Za przygotowanie jej strategii, opracowanie koncepcji kreatywnej i kreację odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Nadesłał:
Andrenor
|
Komentarze (0)