Firma » Reklama
Apetyczna kampania reklamowa d’aucy
Zobacz więcej zdjęć » |
10 marca br. firma d’aucy Polska rozpoczęła kampanię reklamową w prasie. Jej celem jest wsparcie dwóch innowacyjnych linii produktów d’aucy – pierwszych na polskim rynku warzyw ugotowanych przed zamrożeniem heat&eat, warzyw do przyrządzania na parze – fit mix, a także warzyw apertyzowanych w puszkach. Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawiają się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d’aucy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania realizowana jest na łamach prasy kobiecej oraz poradnikowej o zasięgu ogólnokrajowym, w wydaniach marcowych oraz kwietniowych. Materiały reklamowe d’aucy pojawią się w miesięcznikach („Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Przyślij Przepis”), a także w dwutygodnikach i tygodnikach, takich jak „Przyjaciółka”, „Tina”, „Pani Domu”, „Naj”, „Chwila dla Ciebie”. Kampanii w prasie będą towarzyszyły liczne promocje sprzedaży w wybranych sklepach oraz w sieciach handlowych.
Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations.
Komentarze (0)