Technologie » Komputery
Aplikacja mobilna RedTrain – nowe możliwości zarządzania szkoleniami
Zobacz więcej zdjęć » |
RedTrain jest chmurową platformą komunikacyjną, usprawniającą prowadzenie m.in. projektów edukacyjnych. Może stanowić wsparcie przy realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również pomagać w uzyskaniu informacji zwrotnych od klientów. Za pomocą RedTrain można: tworzyć listy uczestników, harmonogramy szkoleń, wypełniać ankiety, przeprowadzać testy, generować zaświadczenia i dyplomy. Platforma ułatwia dostęp do materiałów szkoleniowych oraz umożliwia grupową i indywidualną komunikację między uczestnikami i wykładowcami, a dodatkiem rozszerzającym jest platforma e-learningowa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Aplikacja mobilna RedTrain jest rezultatem naszych doświadczeń ze szkoleń organizowanych i realizowanych dla wielu Klientów, którzy szkolili swoich pracowników w placówkach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Doszliśmy do wniosku, że na co dzień trenerom wygodniej jest korzystać z dedykowanej aplikacji na smartfonie niż z chmurowej wersji RedTrain na notebooku” – mówi Urszula Kajewska, wiceprezes zarządu ds. Edukacji w BizTech Konsulting SA. „Aplikacja znajduje już zastosowanie m.in. przy prowadzonych przez nas szkoleniach dla pracowników dużej sieci sklepów w całej Polsce”.
Z wersji mobilnej RedTrain korzystają trenerzy w trakcie szkoleń i koordynatorzy, którzy w krótkim czasie (tuż po szkoleniu) uzyskują informacje o zrealizowaniu poszczególnych szkoleń czy etapów zaplanowanego cyklu.
Trenerzy mają dostęp do pełnej listy swoich szkoleń, co umożliwia szybki podgląd ich statusu, lokalizacji (prezentowanej na Google Maps), daty i godziny ukończenia kursu przez poszczególne osoby w konkretnych miejscach. Mogą również sporządzać notatki.
Po zrealizowanym szkoleniu, trenerzy wysyłają z telefonu do koordynatorów wszystkie wymagane informacje, z których generowany jest automatycznie protokół realizacji usługi.
Aplikację mobilną RedTrain można wykorzystywać do:
· wypełniania ankiet z pytaniami typu tak/nie,
· sporządzania protokołów odbioru usługi z podpisami klienta,
· tworzenia list obecności z podpisami uczestników.
Z platformy RedTrain w wersji web skorzystało już ok. 40 tys. użytkowników. Klientami są m.in. banki, administracja publiczna, firmy z branży medycznej, farmaceutycznej i handlowej.
Aplikacja dostępna jest w sklepie Play.
Więcej na stronie: www.biztech.pl
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)