Motoryzacja » Samochody

Aplikacja Volvo On Call daje kierowcy nowe możliwości

Aplikacja Volvo On Call daje kierowcy nowe możliwości
Zobacz więcej zdjęć »
Volvo jest marką innowacyjną nie tylko pod względem technologii pojawiających się w samochodach, ale też dodatkowych rozwiązań związanych z pojazdami. Przykładem jest aplikacja On Call.


Dwa lata temu Volvo uruchomiło w Szwecji system doręczania przesyłek kurierskich bezpośrednio do zaparkowanych samochodów. Ta funkcja bazuje na aplikacji Volvo On Call i daje kurierowi jednorazowy, wirtualny kluczyk pozwalający otworzyć i zamknąć pojazd. W tym roku ta funkcja zostanie zaoferowana w pięciu kolejnych krajach

– To dopiero początek. Rozwój najbardziej wszechstronnych i istotnych dla klienta usług nabiera tempa i wchodzi w nową fazę. W tym roku zaprezentujemy bardzo wygodne i oszczędzające czas rozwiązania opracowane przez Volvo – powiedział Björn Annwall odpowiadający w Volvo Car Group za dział Global Consumer Experience.

Aby poprawić funkcjonalność i możliwość obsługi nowych funkcji aplikacja Volvo On Call została całkowicie zmieniona i przeprojektowana. W obecnej chwili aplikacja Volvo On Call jest najbardziej rozpowszechnionym tego typu rozwiązaniem w branży, do końca 2017 roku będzie dostępna w około 50 krajach pokrywając około 90 procent rynku sprzedaży Volvo.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »