Firma » Bankowość

Apple Pay w Credit Agricole

Apple Pay w Credit Agricole
Zobacz więcej zdjęć »
Bank Credit Agricole udostępnił swoim klientom Apple Pay. Dzięki tej usłudze można płacić w łatwy, bezpieczny i niezwykle wygodny sposób.

Bezpieczeństwo i prywatność są podstawą systemu Apple Pay. W przypadku korzystania z karty kredytowej lub debetowej w Apple Pay, rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu, ani na serwerach Apple. Zamiast tego przydzielany jest unikalny numer konta urządzenia, który jest szyfrowany i bezpiecznie przechowywany w bezpiecznym elemencie urządzenia. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym unikalnym dynamicznym kodem bezpieczeństwa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Apple Pay jest łatwy w konfiguracji, a użytkownicy będą nadal otrzymywać wszystkie nagrody i korzyści oferowane przez karty kredytowe i debetowe. W sklepach Apple Pay współpracuje z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi oraz Apple Watch.

 

Zakupy online w aplikacjach i na stronach internetowych akceptujących Apple Pay są proste dzięki Touch ID lub po prostu poprzez dwukrotne kliknięcie w boczny przycisk i uwierzytelnienie się za pomocą Face ID. Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy kont lub wielokrotnego wpisywania informacji o wysyłce i rozliczeniach za pomocą usługi Apple Pay. Płacąc za towary i usługi w podróży w aplikacjach lub Safari, Apple Pay współpracuje z iPhone 6 i nowszymi, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5. generacja), iPad Air 2, iPad mini 3 i nowszymi. Można również korzystać z usługi Apple Pay poprzez Safari na dowolnym komputerze Mac wprowadzonym na rynek w 2012 r. lub po 2012 r. z systemem MacOS Sierra i potwierdzać płatność za pomocą iPhone'a 6 lub nowszego lub Apple Watch, lub Touch ID na nowym MacBooku Pro.

 

- Cieszę się, że możemy zapewnić naszym klientom usługę Apple Pay. Była to jedna z funkcjonalności, której nasi klienci najbardziej oczekiwali. Uważnie słuchamy naszych klientów i dostarczamy im potrzebnych rozwiązań, więc nie mieliśmy wątpliwości, że warto było wdrożyć ten projekt - mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing, rozwój produktów i customer intelligence.

 

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, który wyróżnia się na rynku budową trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz przyjazną obsługą. Działa w obszarze bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej, bankowości rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz finansów konsumenckich. Oferuje całą gamę produktów i usług bankowych oraz usług ubezpieczeniowych i assistance, dostępnych zdalnie poprzez usługi CA24 (telefon, Internet, telefonia komórkowa) oraz w sieci blisko 400 placówek bankowych i 300 biur kredytowych CA Express. Jednocześnie Credit Agricole jest jednym z liderów na rynku kredytów konsumenckich. Kredyty ratalne banku dostępne są w blisko 12 tys. punktów sprzedaży w całej Polsce. Posiadacze kart płatniczych Credit Agricole mogą korzystać z największego Klubu Rabatowego w Polsce i kupować tańsze towary i usługi dostępne u ponad 10 000 partnerów.

 

Więcej informacji na https://www.credit-agricole.pl/applepay/

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »