Technologie » Telekomunikacja
Artur Kapacki laureatem konkursu Ambasador Call Center 2016
Zakończyła się druga edycja konkursu Ambasador Call Center. W kategorii Manager zwyciężył Artur Kapacki – prezes zarządu firmy Telmon, którego wyróżniono za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku współczesnego telemarketera.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ambasador Call Center to pierwszy konkurs w Polsce skierowany do telemarketerów, firm i managerów prowadzących aktywne działania na rzecz popularyzacji i budowania pozytywnego wizerunku branży contact center. Konkurs organizowany jest przez ccnews.pl – największy w Polsce portal branży call center. Podczas tegorocznej edycji nominowani uczestnicy ubiegali się o tytuł Ambasadora w jednej z trzech kategorii: Konsultant, Manager i Firma.
(fot. ambasadorcallcenter.pl)
Artur Kapacki odebrał statuetkę dla najlepszego managera za zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku branży contact center. Jury zwróciło uwagę nie tylko na aktywną obecność laureata we wszystkich wydarzeniach związanych z branżą, ale doceniło też chęć jego dzielenia się wiedzą i działania edukacyjne, takie jak liczne artykuły i wypowiedzi eksperckie, które przyczyniły się do budowania świadomości sektora contact center.
– Niezmiernie mi miło, że zostałem Ambasadorem Call Center. Zwycięstwo w takim konkursie to dla mnie ogromne wyróżnienie. Łączę z tą branżą całą swoją karierę, sam przecież zaczynałem, pracując „na słuchawkach”. Taka nagroda zobowiązuje, dlatego przez następny rok zamierzam jeszcze mocniej działać na rzecz budowania dobrego wizerunku telemarketerów – podkreśla Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.
(fot. ambasadorcallcenter.pl)
Jurorzy dostrzegli także zaangażowanie całego contact center Telmon w działania edukacyjne na rzecz branży – Telmon otrzymał nominację do nagrody Ambasadora w kategorii Firma. Ponadto, obok Artura Kapackiego, wśród kandydatów do zwycięstwa znalazły się też trzy telemarketerki, nominowane w kategorii Konsultant.
W jury zasiedli branżowi eksperci, przedstawiciele mediów, PR-owcy, doświadczeni marketerzy oraz trenerzy zajmujący się personal brandingiem. Uroczysta Gala Finałowa odbyła się 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym. Rozdanie nagród poprzedziły prelekcje wygłoszone przez reprezentantów konkursowego jury. W wydarzeniu wzięli udział nominowani uczestnicy oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.
Nadesłał:
K-myk
|
Komentarze (0)