Firma » Biznes

arvato contact center na pozycji lidera. Dobre prognozy do dalszego wzrostu.

arvato, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych dla biznesu, przewiduje stabilne przychody obszaru contact center w 2012 roku.

Zapowiada się bardzo dobry rok dla usług BPO w obszarze contact center arvato. Przychody z usług   świadczonych dla podmiotów zewnętrznych przekroczą 80 mln pln. Stawia to firmę w pozycji lidera tego typu usług na rynku polskim.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

„- W okresie ogólnego zahamowania gospodarczego model outsourcingu jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dążą do optymalizacji kosztów prowadzonej działalności. Wartością dodaną do usług są światowe standardy jakościowe, według których - jako jedna z nielicznych na tym rynku firm – działamy. Firma realizuje swoją politykę jakości na bazie standardu COPC® Family of Standards, który jest najbardziej rygorystycznym, a zarazem prestiżowym systemem zarządzania jakością w branży call/contact center. Nałożony na nas obowiązek działania według tych standardów sprawia, że prowadzone przez nas projekty wyróżniają się gwarantowaną efektywnością kosztową i satysfakcją konsumentów” – powiedziała Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center arvato.

 

Zaowocowało to stabilnym przychodem z działalności contact center. Stabilność ta wynika przede wszystkim ze struktury przychodów. Aż 90% stanowią przychody z wieloletnich kontraktów związanych z obsługą klienta. W latach 2011-2012 firma pozyskała 10 nowych klientów z rynku polskiego, głównie w zakresie usług telesprzedaży z branż telekomunikacyjnej, energetycznej i finansowej.

 

Od 2012 roku arvato Polska jest również aktywnym uczestnikiem rynku obrotu wierzytelnościami nabywając portfele wierzytelności, których obsługę prowadzi we własnym imieniu jako nowy wierzyciel.

 

Prognozy na  2013 rok również są optymistyczne. W usługach contact center firma przewiduje ok. 15% wzrost, podczas gdy rynek usług call center w krajach EMEA (Frost&Sullivan) będzie rosnąć  średnio 3%. Wzrost ten będzie wynikać w głównej mierze z planowanej dalszej ekspansji firmy na rynek polski. W usługach windykacyjnych arvato przewiduje CAGR rzędu 30-40% rocznie.

 

www.arvato.pl.

 

 

Więcej informacji – kontakt:

 

Małgorzata Różańska

Kierownik ds. PR i Marketingu

malgorzata.rozanska@arvato.pl

 

arvato Polska

ul. Roosevelta 18

60-829 Poznań

 

tel. 61 845 13 76

kom. 601 91 93 43



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Małgorzata Różańska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »