Technologie » AGD - RTV

Assistance domowe z największym potencjałem

Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2017 roku ponad 2,5 mln, czyli aż 14 proc. zdarzeń losowych dotyczyło awarii domowych. Były to najczęstsze usterki, które przytrafiały się Polakom. Statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance domowego w Polsce.

- Wykorzystywanie assistance domowego rośnie z roku na rok. Na przestrzeni ostatnich czterech lat o ponad 33 proc. wzrosła liczba osób, które skorzystały z tego rodzaju usługi. Z naszych danych wynika, że w 2017 roku 21 proc. osób podczas awarii w domu sięgnęło po pomoc fachowca, którego ma w ramach pakietu assistance dołączonego do produktu ubezpieczeniowego czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD

Największym powodzeniem wśród osób posiadających assistance domowe cieszą się usługi specjalistów naprawiających sprzęt gospodarstwa domowego, radiowo-telewizyjny i komputerowy. Naprawa taka może odbyć się na miejscu lub w serwisie. Asystor gwarantuje również transport popsutych urządzeń do serwisu i z powrotem do domu klienta.

- W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią  komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance domowego można liczyć również na zabezpieczenie mieszkania i mienia, jego transport oraz tymczasowe zakwaterowanie – dodaje Piotr Ruszowski.

 

Kompleksowe pakiety

Zakres oferowanych usług assistance domowego jest systematycznie powiększany. Należy pamiętać, że assistance domowe to również pomoc ekipy sprzątającej po awarii lub szkodzie, a także rezerwacji stolika w restauracji czy biletów do teatru (Concierge).

- Assistance domowe to także pomoc w sytuacji kryzysowej w organizacji codziennych czynnościach takich jak organizacja opieki nad dziećmi, organizacja opieki nad osobami po hospitalizacji, starszymi i niesamodzielnymi, a także zwierzętami domowymi – mówi Piotr Ruszowski.

Pakiety assistance domowego tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów, np. hydraulika, elektryka, ślusarza w trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 

 

[1] Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos Polska w dniach 9.01. – 11.02.2018 roku. Metoda realizacji badania to wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono ogólnopolską próbę miejską reprezentatywną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości (N = 1700). Badanie zrealizowano siódmy raz z rzędu według tych samych parametrów badawczych, będące źródłem wiedzy na temat trendów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondial Assistance Sp. z o.o.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Zdalna obsługa księgowa
Zapewniamy kompleksową obsługę księgową dla Twojej firmy. Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy.

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »