Motoryzacja » Samochody
Audi wybrało kamerę Sony VENICE do prezentowania światu swojego elektrycznego modelu e-tron
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Audi, znana z produkcji samochodów luksusowych, wybrała system pełnoklatkowej kamery Sony CineAlta VENICE do nakręcenia reklamy modelu e-tron: pierwszego samochodu Audi napędzanego wyłącznie energią elektryczną. Reklamę wyprodukowała firma KROPAC MEDIA GmbH. Aby zaakcentować praktycznie bezgłośną pracę silnika, zdjęcia nakręcono w cichym, naturalnym otoczeniu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kamera Sony VENICE, wyposażona w imponujący, pełnoklatkowy przetwornik obrazu, pozwala utrwalać wspaniały obraz w niemal każdym formacie i odznacza się doskonałą głębią ostrości. A ponieważ znakomicie oddaje też ciszę podczas jazdy, jaką zapewnia napęd elektryczny, firmy Audi i KROPAC MEDIA GmbH postanowiły nakręcić materiał właśnie kamerą VENICE.
— Nasz film ma pokazać, że jazda samochodem Audi e-tron wywołuje emocje i jest przejawem proekologicznego stylu życia — mówi Philip Hollerbach, producent wykonawczy filmów w zespole ds. komunikacji firmy Audi — System kamery Sony VENICE doskonale się do tego nadawał.
— Duży, pełnoklatkowy przetwornik tworzy stonowany, promieniujący spokojem obraz, który ukazuje model e-tron jako produkt ukierunkowany na przyszłość — dodaje Berti Kropac, dyrektor zarządzający firmy KROPAC MEDIA GmbH.
Użyty w kamerze Sony VENICE przetwornik obrazu o wymiarach 24 x 36 mm ma maksymalną rozdzielczość 6K i pozwala osiągać wyrafinowane efekty wizualne. Podczas zdjęć w plenerach szczególnie przydatny był wbudowany w korpus, sterowany serwomechanizmem, 8-stopniowy system mechanicznych filtrów ND. Operatorzy mogli błyskawicznie wybierać filtry z pełnego zakresu, od 0,3 do 2,4, by w ten sposób szybko reagować na zmiany światła i minimalizować przerwy w pracy.
Firma KROPAC MEDIA GmbH często produkcje dynamiczne materiały filmowe z jazdy nowymi modelami Audi, pokazywane później na targach branżowych i światowych premierach. Jej przedstawiciel podkreślił, że „po naciśnięciu przycisku kamera VENICE zmienia filtr w ciągu zaledwie dwóch sekund. Takiej możliwości nie daje jak dotąd żaden inny system kamerowy”.
Jak mówi Sebastian Leske, menedżer ds. marketingu produktów kinematograficznych w Sony, akcesoria Sony służą do zapewnienia producentom filmu najlepszych istniejących rozwiązań. „Dzięki kamerze VENICE filmowcy mogą przenosić swoje twórcze wizje na ekran, do minimum ograniczając nakłady czasowe i finansowe. Spot Audi to bezdyskusyjne świadectwo, że te dwa cele nie są wzajemnie sprzeczne i że Sony może pomóc producentom z branży motoryzacyjnej w ukazywaniu emocji w każdej klatce reklamy”.
Światowa premiera modelu e-tron — pierwszego samochodu Audi napędzanego wyłącznie energią elektryczną — miała miejsce 17 września w San Francisco. Ten elektryczny SUV o sportowym charakterze łączy właściwą dla aut luksusowych przestrzeń i wygodę z zasięgiem umożliwiającym codzienne użytkowanie.
zdjęcia: KROPAC MEDIA
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)