Zdrowie » Uroda
Avenida Poznań z nowym konceptem kosmetycznym
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nazwa sieci wywodzi się od słowa contigo, które 
w języku hiszpańskim i portugalskim oznacza z tobą. 
Z tobą, czyli z kobietą – i to właśnie do kobiet kieruje swoją ofertę.
Otwarcie salonu Kontigo jeszcze bardziej wzmocniło segment zdrowie i uroda, który zajmuje istotne miejsce w ofercie naszego Centrum. Na 85 mkw. klientki znajdą zarówno znane marki kosmetyczne, jak i te unikatowe, dostępne na wyłączność w sieci nowo powstałego konceptu – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.
Salon w poznańskim centrum handlowym, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymany jest w jednolitym stylu. Wyróżniają go energetyczne kolory (niebieski, różowy, żółty, zielony), strefy do testowania kosmetyków ze światłem imitującym światło dzienne oraz specjalny kącik do testowania kosmetyków azjatyckich.
Salony Kontigo charakteryzuje inna koncepcja sprzedaży niż w innych sklepach kosmetycznych na polskim rynku. Marka stawia na komfort klientek, dlatego wyspecjalizowana obsługa pomaga im w indywidualnym doborze kosmetyków, a także oferuje usługę makijażu. Spójne dla każdego salonu są cotygodniowe warsztaty, podczas których klientki mogą odkryć tajniki make-upu oraz poznać i testować produkty.
Kontigo posiada aktualnie 14 sklepów własnych, w tym 5 
w Poznaniu. Salon w Avenidzie znajduje się na poziomie 1. 
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)