Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania
o siebie, tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Fundacja Rak'n'Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi. W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U" dofinansowanych zostało 10 000 badań
w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników.
Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto - zdrowia, samoświadomości, czułości - mówi Joanna Rokoszewska-Łojko
z Fundacji Rak'n'Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania - zaznacza.
Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości - 10 000 w 2019 roku! Co jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.
W październiku AVON i Fundacja Rak'n'Roll rozpoczęły niestandardową kampanię „Dzień na U". Na jeden dzień najpopularniejsze influencerki, redakcje portali kobiecych oraz 200 tysięcy Ambasadorek Piękna zniknęło z mediów społecznościowych. Wszystko po to, by w symboliczny sposób pokazać kobietom w całej Polsce, jak ważne jest znalezienie raz w roku czasu na badanie USG i potwierdzenie zdrowia swoich piersi. W ramach pierwszego etapu akcji AVON Kontra Rak Piersi dofinansowano też rekordową liczbę 10 tysięcy badań USG w Gabinetach z Różową Wstążką. Została również stworzona dedykowana strona internetowa www.dziennau.pl, na której można było m.in. uzyskać informacje o zapisach na badania. Dodatkowo powstał spot promujący akcję, z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika. Materiał jest dostępny na YouTube (https://youtu.be/vVsndrYq8vk).
Partnerami akcji „Dzień na U" są TVN Style oraz Discovery Life, którzy wspierają inicjatywę od początku.
Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas!
#dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska
Nadesłał:
UlaGOW
|
Komentarze (0)