Firma » Praca
Awans Karoliny Parzych w Mint Media
Karierę zawodową zaczęła od stażu w Mediapolis Interactive. Następnie rozpoczęła staż w Mint Media, gdzie kolejno obejmowała stanowiska Content Designera i Senior Content Designera, aż do stycznia, kiedy to awansowała na Content Team Leadera. Na nowym stanowisku wciąż jest odpowiedzialna za tworzenie contentu dla kluczowych klientów agencji oraz udział w przygotowywaniu ofert przetargowych. Dodatkowo nadzoruje i prowadzi dział Contentu, który na tę chwilę liczy 7 osób. Parzych jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją filologia dla mediów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak sama podkreśla, social media to zdecydowanie to w czym czuje się dobrze. Z ciekawością śledzi wszystkie nowinki, udziela komentarzy dla mediów branżowych, czy prowadzi warsztaty dla studentów. Można powiedzieć, że żyję Internetem i z tworzenia Internetu – dodaje.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)