Technologie » Internet

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.

Wraz z dynamicznym rozwojem agencji i znacznym zwiększeniem liczby zatrudnionych pracowników zarząd Result Media podjął decyzję o zmianach w strukturze, dzięki którym usprawniony został proces realizacji kampanii reklamowych. Na stanowisko Dyrektora zespołu realizacji awansował Maciej Kapuściński, który do tej pory pełnił obowiązki Managera. Na nowym stanowisku odpowiada za koordynację pracy Działu Realizacji Kampanii Reklamowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wraz z awansem, zakres kompetencyjny został znaczenie poszerzony, tym samym Maciej będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Maciej Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał w ARBOmedia w dziale SEM (Logicsearch), następnie pracował w  OMD/PHD Media Direction jako Starszy Specjalista ds. SEM. Dalszy rozwój jego kariery był związany z grupą Agora, gdzie pracował jako SEM Manager. Doświadczenie zawodowe zdobył dzięki pracy przy kampaniach dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland. W Result Media Kapuściński planował i realizował takie kampanie dla m.in. Eden Springs, Kino Świat czy Inter Cars.

To bardzo ważny awans w naszej strukturze. Dział realizacji jest głównym atutem naszej agencji, dzięki któremu nasi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki swoich kampanii i polecają nas kolejnym podmiotom. Poświęcamy szczególną uwagę, by w zespole realizacji pracowali wybitni specjaliści z szeroką wiedzą z zakresu narzędzi pozwalających realizować efektywne kampanie reklamowe. Strategia braku jakichkolwiek kompromisów w zakresie jakości naszych usług, pozwala  nam rozwijać długofalowe relacje klientami przy jednoczesnym rozwoju ich wiedzy i świadomości realnych możliwości jakie daje marketing internetowy. Praca Macieja ukazała zarówno nam, jak i naszym klientom, jak  bardzo skuteczne kampanie realizuje jego zespół. Awans Maćka to docenienie jego wkładu obecny rozwój działu i firmy, ale również zrobienie przestrzeni dla nowych leaderów i managerów którzy wyłaniają się w naszym największym dziale. Chcemy podkreślić naszą dumę z faktu, że większość pracowników działu realizacji to nasi wychowankowie, co jest zasługą świetnego programu stażowego opracowanego wspólnie z Maciej Kapuścińskim.  – komentuje Adrian Radomski, COO w Result Media.

Maciej Kapuściński posiada certyfikację Google Partners, potwierdzającą kwalifikacje Google Adwords m.in Search, Mobile, Video, Display, Shopping oraz Google Analytics i Digital Sales.

Result Media działa na rynku od 2014r. Zespół agencji to specjaliści z branży marketingu on-line, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze internetowych kampanii reklamowych. Spółka skupia ludzi, którzy specjalizują się w SEM/SEO, analityce internetowej, planowaniu mediów, afiliacji i kampaniach sprzedażowych. Agencja należy do elitarnego grona firm posiadających tytuł Google Partner Premier ze wszystkimi specjalizacjami. Więcej na www.resultmedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »