Motoryzacja » Samochody
Awarie Polaków na majówce
- Tegoroczna majówka była naprawdę bardzo długa. Wystarczyło wziąć 3 dni urlopu aby wypoczywać 9 dni (28.04.- 6.05.). Przełożyło się to na ilość telefonów z prośbą o pomoc, które odebrali pracownicy Centrum Operacyjnego. Porównując majówkę do okresu 14.04.-22.04. można zauważyć, że Polacy postanowili wyjechać z kraju i odpoczywali przede wszystkim w Europie. Na terenie Polski nastąpił spadek wezwań assistance drogowego o 25 proc. – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Assistance drogowe potrzebne przy awariach
Dominującą przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego od kierowców korzystających usług pomocowych poza granicami Polski była awaria samochodu (76 proc., wzrost 45 p.p.), kolejną wypadek (13 proc., wzrost o 127 p.p.). Kierowcy korzystający z usług Mondial Assistance przeważnie dzwonili z zapotrzebowaniem na holowanie. Było to 44 proc. (wzrost o 45 p.p.) wszystkich zgłoszeń. Na kolejnej pozycji były prośby o samochód zastępczy – 10 proc. (wzrost o 23.p.p.), a następnie interwencje związane z naprawą samochodu na miejscu – 6 proc. (wzrost o 40 p.p.).
- W przypadku kierowców korzystających z usług Mondial Assistance na terenie Polski również przeważały powiadomienia związane z awarią samochodu (74 proc., spadek o 20 p.p.). Kolejną przyczynę telefonów z prośbą o pomoc stanowił wypadek (21 proc., spadek o 40 p.p.). Najczęściej organizowaliśmy holowanie samochodu (70 proc., spadek o 8 p.p.), następnie samochód zastępczy (30 proc., spadek o 35 p.p.) oraz naprawę na miejscu (18 proc., wzrost o 1 p.p.). Największe zapotrzebowanie na usługi pomocowe poza granicami Polski pochodziło z Niemiec (32 proc.), Austrii oraz Włoch (po 9 proc.), Francji (8 proc.), a także z Chorwacji i Czech (po 7 proc.) – dodaje Piotr Ruszowski.
Nadesłał:
Mondial Assistance Sp. z o.o.
|
Komentarze (0)