Firma » Biznes

B2B Online - nowa internetowa platforma sprzedaży i zakupów hurtowych

B2B Online - nowa internetowa platforma sprzedaży i zakupów hurtowych
Zobacz więcej zdjęć »
Internet to dziś niezbędny kanał sprzedaży dla producentów i dystrybutorów hurtowych chcących prezentować swoją ofertę szerokiemu gronu nowych odbiorców.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Startująca z kcem kwietnia wielobranżowa platforma B2B Online jest odpowiedzią na rosce potrzeby i wymagania uczestników rynku hurtowego.

B2B Online - nowa internetowa platforma sprzedaży i zakupów hurtowych

Internet to dziś niezbędny kanał sprzedaży dla producentów i dystrybutorów hurtowych chcących prezentować swoją ofertę szerokiemu gronu nowych odbiorców. Startująca z końcem kwietnia wielobranżowa platforma B2B Online jest odpowiedzią na rosnące potrzeby i wymagania uczestników rynku hurtowego.

Czym jest B2B Online?

Mówiąc najprościej: dostawcy i odbiorcy hurtowi zgromadzeni w jednym miejscu. Bardziej szczegółowo:  B2B Online jest wirtualnym rynkiem, na którym producenci, importerzy, dystrybutorzy oraz inni dostawcy hurtowi wystawiają swoją ofertę produktów dla hurtowych odbiorców np. sklepów internetowych, sklepów detalicznych, resellerów.

Komu dedykowane jest B2B Online?

Stronami handlu hurtowego na platformie są firmy - po jednej stronie: sprzedawcy, producenci, dystrybutorzy, hurtownicy - po drugiej: odbiorcy biznesowi, resellerzy, sklepy internetowe oraz detaliczne. W pierwszej kolejności założyciele platformy skupiają się na pozyskaniu ofert dostawców hurtowych   z   takich   branż   jak:   IT,   AGD/RTV,  artykuły   biurowe/sprzęt   biurowy,   fotografia. W późniejszym etapie katalog wzbogacą kolejne branże.

W czym tkwi wyjątkowość B2B Online?

Na polskim rynku funkcjonuje wiele platform relacji b2b. Jednak  B2B Online wychodzi przed szereg tego typu rozwiązań, proponując adresatom platformy prezentację swojej oferty w oparciu o system zamknięty, czyli taki, który dostępny jest tylko dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych.   Dane zatem nie są upubliczniane przypadkowym internautom. Ponadto, platforma B2B Online wyposażona jest w mechanizmy zapewniające każdemu dostawcy możliwość autoryzacji odbiorców, dzięki czemu mogą udostępniać swój katalog produktów tylko wybranym, autoryzowanym odbiorcom. Inne atuty wyróżniające B2B Online to łatwa aktualizacja wystawionych produktów gwarantująca bieżące, rzeczywiste dane o dostępności towaru w magazynie czy brak prowizji za przeprowadzane na platformie transakcje.

Co trzeba zrobić by wystawić swoja ofertę na B2B Online?

Niezbędna jest rejestracja, założenie i aktywacja konta/panelu sprzedaży. W kolejnych krokach sprzedawca importuje swoje produkty do katalogu produktów i przy wykorzystaniu prostych narzędzi na platformie może edytować zarówno dane opisowe, zdjęcia oraz cenniki i stany magazynowe swoich produktów.  Każdy  dostawca korzysta  z własnego  panelu  B2B  Online logując  się  poprzez stronę internetową.

Koszty związane z obecnością na platformie

Dla odbiorcy hurtowego dostęp do B2B Online jest bezpłatny. Z kolei za wystawienie swojej oferty na platformie hurtownicy płacą niewielki miesięczny abonament, który uzależniony jest od ilości produktów w katalogu.  Za katalog do 1 tys. produktów 200 zł netto, 400 zł netto do 10 tys. i 600 zł netto do 100 tys. produktów.

Co zyskuje dostawca sprzedający na B2B Online?

Poza oczywistą korzyścią, jaką jest szeroki dostęp do nowych, zainteresowanych ofertą klientów biznesowych,  sprzedawca  zyskuje możliwość pełnej  automatyzacji  realizacji  zamówień,  szybkiej reakcji na zapotrzebowanie swoich klientów i ich obsługę z dowolnego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę, cała transakcja na platformie rozpoczyna się i kończy bowiem w internecie. Istotną zaletą platformy jest ponadto możliwość pełnej integracji B2B Online z programem magazynowo-księgowym lub system ERP. Inną, równie ważną korzyścią jest niezależna promocja produktów i marki sprzedającego poprzez prowadzoną przez B2B Online kampanię marketingową w internecie. Dzięki tym działaniom, wystawiane na platformie towary cieszyć się będą wysoką pozycją w wyszukiwarkach internetowych, co bezpośrednio przełoży się na zainteresowanie ofertą i sprzedaż.

Z końcem kwietnia platforma będzie gotowa do przyjęcia sprzedawców. Do końca maja będą trwały działania mające na celu pozyskanie dostawców, producentów, hurtowników. W czerwcu w pełni wyposażona platforma udostępniona zostanie odbiorcom i od tego momentu możliwa będzie realizacja sprzedaży i zakupów hurtowych.

Bliższe informacje na:

www.b2bonline.pl 

Informacje o firmie

B2B  Online  sp.  z  o.  o.  jest  dostawcą  dedykowanych rozwiązań  informatycznych  dla  firm  działających w branży e-commerce. Firma zapewnia integracje systemów magazynowo - księgowych i ERP do e-commerce, a także hosting dedykowany dla aplikacji e-commerce B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Obsługa prasowa i PR

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 WarszawaMałgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721, e-mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »