Firma » Biznes

B2B Online – zaplecze dla sklepów internetowych „w chmurze”

B2B  Online –  zaplecze  dla sklepów internetowych „w chmurze”
Zobacz więcej zdjęć »
Premiera nowej polskiej platformy sprzedaży i zakupów B2B Online - odbędzie się 20 maja br. w Poznaniu, na pierwszych polskich Targach eHandlu - MTP pawilon 11, stoisko (sektor F) http://targiehandlu.pl/

B2B Online – wygoda dla e-Sklepów

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wykorzystując rozwiązania B2B Online e-Sklepy mogą skoncentrować się na swoim podstawowym działaniu automatyzując większość operacji związanych z rozbudową oferty i dostawców, aktualizacją cen i dostępności poszczególnych pozycji oraz usprawnianiem realizacji zamówień klienta końcowego. Najważniejsze dla e-Sklepów funkcjonalności B2B Online to: 

·                    łatwość integracji wielu dostawców poprzez jedno połączenie do B2B Online

·                    gotowe katalogi produktów z wielu branż do natychmiastowego wykorzystania w e-Sklepach ·                    automatyzacja składania zamówień do dostawców w modelu Dropship

B2B Online może dostarczać dane do praktycznie wszystkich, stosowanych na naszym rynku, systemów informatycznych wykorzystywanych przez e-Sklepy.   

Tysiące dostawców w jednym miejscu

Platforma B2B Online to dla właścicieli e-Sklepów sposób na automatyzację i uproszczenie codziennie powtarzanych działań. Dzięki narzędziom w jakie udostępnia platforma każdy zaopatrzeniowiec e-Sklepu może jednocześnie przeglądać i zamawiać produkty spośród ofert tysięcy dostawców – producentów, dystrybutorów, hurtowni z różnych branż. W ten sposób szybko i łatwo może zwiększyć różnorodność i konkurencyjność oferty w swoim e-sklepie.


Gotowe katalogi produktów

B2B Online to również oszczędność czasu dla każdego właściciela e-sklepu. Wystarczy jedno połączenie z platformą a nowe produkty wraz z pełnym opisem, aktualną ceną oraz bieżącym  stanem magazynowym znajdą się automatycznie w ofercie e-sklepu.  

Dropship – dostawa do klienta końcowego

Ten nowy, elastyczny model sprzedaży jest doskonałym rozwiązaniem dla średnich i małych sprzedawców internetowych. Uwalnia bowiem sklepy od problemów logistycznych - od kosztów dużych zamówień oraz magazynowania i wysyłki do klienta końcowego, pozostawiając dostawę towaru sprzedawcy hurtowemu. Formuła ta sprawdzi się także wśród tych właścicieli, którzy chcą przetestować nowe produkty, poeksperymentować z różnymi ofertami w swoim e-sklepie - bez ponoszenia kosztów zamówienia hurtowego.  

Wyjątkowość B2B Online 

B2B Online jest wirtualnym rynkiem, na którym producenci, importerzy, dystrybutorzy oraz inni dostawcy hurtowi wystawiają swo ofertę produktów dla hurtowych odbiorców np. sklepów internetowych, sklepów detalicznych, resellerów. Dwoma najważniejszymi cechami wyróżniającymi B2B Online są: identyfikacja i autoryzacja uczestników transakcji oraz możliwość indywidualizacji ofert dla poszczególnych odbiorców. Możliwości B2B Online są szczególnie użyteczne dla rosnącej grupy odbiorców jaką są e-Sklepy.Ponadto, platforma B2B Online wyposażona jest w mechanizmy zapewniające każdemu dostawcy możliwość „indywidualnego traktowania odbiorców, dzięki czemu poszczególni odbiorcy, widzą dostosowaną dla siebie ofertę  np. z innymi cenami, warunkami płatności, itp.

Testowe wersje demo pobrać można ze strony www.b2bonline.pl 

W przypadku publikacji informacji bardzo proszę o zamieszczenie zdania: Platforma powstała dzięki wsparciu  funduszy UE w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.  

Informacje o firmie  

B2B Online sp. z o.o. jest dostawcą profesjonalnej platformy do sprzedaży i zakupów hurtowych opartej na technologii cloud computing, czyli gotowych aplikacji "w chmurze" oraz oprogramowania jako usługi - SaaS (software as a service).  Rozwiązania b2b udostępniane są zarówno w formie prywatnej – system STAR B2B do sprzedaży hurtowej, jak i publicznej – portal zakupów hurtowych PLANET B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.  

Obsługa prasowa i PR 

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa

Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721,

e-mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »