Społeczeństwo » Społeczeństwo

Bajki i pluszaki, czyli 1 euro to majątek

Bajki i pluszaki, czyli 1 euro to majątek
Zobacz więcej zdjęć »
Już po raz jedenasty pluszaki będą „chwytać za serca” poznaniaków by ci wsparli kampanię „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”. Do akcji przyłączyli się wielkopolscy celebryci w tym Katarzyna Wilk, Piotr Reiss i Małgorzata Ostrowska. Wzięli oni udział w nagraniu specjalnej płyty z bajkami.

W tym roku IKEA szczególnie stawia nacisk na wspólne spędzanie czasu z dziećmi i edukację najmłodszych poprzez czytanie im książek. Z tego względu kampania ma jeszcze jeden wymiar. W ramach akcji powstanie płyta z bajkami opowiadanymi przez gwiazdy estrady i sportu – W Poznaniu zakończyliśmy właśnie nagrania do wyjątkowej płyty, na której znajdzie się trzydzieści autorskich bajek. W jej przygotowaniu biorą udział między innymi gwiazdy z całej Polski. W tym gronie Poznań reprezentowany będzie przez Katarzynę Wilk, Piotra Reissa i Małgorzatę Ostrowską – mówi Adam Kośny z IKEA Poznań. – Zdradzić możemy jedynie, że bohaterami bajek w przypadku Pani Katarzyny został Wilk, Pana Piotra są Koziołki, a główną postacią w bajce Pani Małgorzaty będzie pluszowa Marchewka.  Wszystkie opowieści udostępnione zostaną do pobrania na stronie pluszakidlaedukacji.pl, a edycja limitowana płyt trafi do klientów  IKEA, którzy przekażą maskotki na rzecz hospicjum – dodaje. Zebrane podczas akcji pluszaki przekazane zostaną osieroconym dzieciom, których rodzice byli pacjentami Hospicjum Palium w Poznaniu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach akcji „1 euro to majątek”, z każdego zakupionego pluszaka czy książki dla dzieci, sklep IKEA przekaże 1 euro na rzecz rozwoju edukacji najmłodszych żyjących w najbiedniejszych rejonach świata. W wyniku ubiegłorocznej edycji zebrano 9,3 miliona euro, z czego ponad 200 tysięcy euro pochodziło z Polski. Tegoroczna, jedenasta już odsłona kampanii będzie prowadzona od 10 listopada 2013 roku do 4 stycznia 2014 roku. Zakupione zabawki, które klienci zechcą przekazać na rzecz osieroconych dzieci, będzie można pozostawić w specjalnie do tego wyznaczonych miejscach. Warto przypomnieć, że w poprzednich latach zebrane w Poznaniu pluszaki trafiły do najmłodszych pacjentów Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera w Poznaniu oraz do podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin „Swoboda”.

 

Kampania „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” została zainaugurowana w 2003 roku. Od tego czasu IKEA Foundation dotarła do ponad 10 milionów dzieci, przekazując 57 milionów euro na sfinansowanie 90 projektów realizowanych przez UNICEF i Save the Children w 46 krajach. Obecnie IKEA Foundation jest największym na świecie darczyńcą korporacyjnym na rzecz obu tych organizacji. Dofinansowane przez nią programy to m.in. rozwój szkolnictwa w Afryce realizowany przez UNICEF, a także projekty organizacji Save the Children w Europie Wschodniej i Azji, mające na celu wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z mniejszości etnicznych, ubogich czy niepełnosprawnych, często dyskryminowanych, a nawet padających ofiarą przemocy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Michał Bachorz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »