Gospodarka » Żywność
Bakoma promuje w Internecie jogurty o niskim indeksie glikemicznym
Zobacz więcej zdjęć » |
Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego żywienia, a także dalsze budowanie wizerunku produktu Premium Frutica.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Edukacyjny charakter kampanii wspierają merytorycznie eksperci: dietetyk i psycholog-coach, których artykuły można śledzić na stronie www.nieidealna.pl. Dietetyk stopniowo wprowadza konsumentki w tematykę zdrowego odżywiania i w sposób przystępny wyjaśnia im rolę indeksu glikemicznego. Natomiast psycholog-coach wyjaśnia, jaki mechanizmy sterują kobietami i w ciekawy sposób przedstawia metody odzwyczajania się od niezdrowych nawyków. Komunikację ekspercką uzupełniają teksty błyskotliwej blogerki, która komentuje rzeczywistość „kobiet nieidealnych”.
Całość działań edukacyjnych spina komunikacja na fanpage’u www.facebook.com/kobietanieidealna, na którym prowadzona jest graficzna komunikacja o dużym potencjale wirusowym ściśle powiązana z głównym tematem kampanii.
Trwająca cztery miesiące kampania obejmie także działania e-PR oraz kampanię SEM/display. Za strategię, realizację działań oraz ich promowanie odpowiada agencja marketingowa Goldbach Interactive.
O produkcie:
Bakoma Premium Frutica to jogurty w 100% słodzone zdrowymi cukrami otrzymywanymi z owoców winogron i jabłek, bez stosowania substancji dodatkowych. Dzięki temu wyróżniają się niskim indeksem glikemicznym i dostarczają energii na dłużej.
Nadesłał:
Goldbach Interactive Poland
|
Komentarze (0)