Zdrowie » Dziecko
BAMBINO KOLORUJE ŚWIĘTA - polskie kredki w nowej odsłonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Czas jednak płynie… więc pora na zmiany! Aby było bardziej inspirująco i kolorowo, producent stworzył nową linię wzorniczą Bambino pt. „Zwierzaki Uczniaki”! Jako pierwsze w premierowej odsłonie prezentuje kredki Bambino, które już od blisko 70 lat kolorują wspólnie z dziećmi każde święta!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Produkty marki Bambino tworzone są z myślą o rozwijaniu twórczych pasji wśród dzieci. Ta zasada pozostaje niezmienna. Firma St.Majewski stawia na wysoką jakość, szeroką gamę kolorystyczną, oryginalne wzornictwo produktów oraz funkcjonalność opakowań. Tak właśnie jest w przypadku kredek Bambino, które od pokoleń cenią rodzice, dzieci i nauczyciele specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Jednak chcąc sprostać nieustannie zmieniającym się oczekiwaniom swoich odbiorców, firma St.Majewski ciągle się rozwija! Dlatego kredki Bambino w nowej odsłonie to przede wszystkim intensywna i bogata kolorystyka, lepsza ekspozycja logo marki na opakowaniu oraz wyraźne wskazanie polskiego pochodzenia produktu – gratka dla osób ceniących rodzime wyroby!
Seria kredek Bambino w praktycznym, metalowym opakowaniu to idealny pomysł na elegancki, markowy prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy, który z pewnością ucieszy nawet najbardziej wymagających małych artystów. Święta Bożego Narodzenia nie byłyby świętami bez intensywnych kolorów i blasku. Stąd w nowych zestawach kredek Bambino znaleźć można oprócz standardowych barw również kolor złoty i srebrny.
Zestawy kredek Bambino dostępne są w sprzedaży internetowej oraz w sklepach papierniczych i księgarniach. Sugerowana cena kredek: Bambino w metalowym pudełku (24 kolory) to 20 zł, Bambino w oprawie drewnianej (26 kolorów + temperówka, metalowe opakowanie) – 40 zł.
Premierowa odsłona kredek w nowej linii wzorniczej Bambino to dopiero początek! Firma St.Majewski planuje w roku 2021 wprowadzić na rynek ponad 100 produktów plastycznych w nowym designie. W ślad za nową szatą graficzną pojawi się też mocna komunikacja marketingowa zarówno w punktach sprzedaży, jak i w Internecie. Nowi bohaterowie Bambino, na czele z Misiem Luzakiem i Królikiem Zdrowikiem, poprowadzą najmłodszych przez świat pełen aktualnych wyzwań, takich jak: ekologia, zdrowie czy kreatywność.
Nadesłał:
Lucky Monday PR Events
|
Komentarze (0)