Firma » Bankowość

Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego

Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
Zobacz więcej zdjęć »
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września.

Bank promuje totalnie prosty kredyt gotówkowy. - Nie owijamy w bawełnę i nie ukrywamy żadnych opłat. W ofercie promocyjnej kredyt kosztuje 10 złotych miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł. Decyzję kredytową podejmujemy nawet w ciągu 10 minut od momentu złożenia poprawnie wypełnionego wniosku. Szybko, prosto i przejrzyście - tego oczekują nasi klienci, więc taki produkt im dajemy - wyjaśnia Mateusz Dziuba, senior product manager z Departamentu Zarządzania Segmentami i Produktami w banku Credit Agricole.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Od połowy sierpnia spot reklamowy można zobaczyć w blisko 100 kanałach, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, Polsat 2, TVP 1, TVP 2, Discovery Chanel, BBC Brit. Już w lipcu zwiastuny działań marketingowych pojawiły się na witrynach oddziałów banku, wtedy także rozpoczęła się kampania internetowa. Na początku września wystartuje akcja reklamowa w outdoorze. Link do reklamy: https://youtu.be/ljzfkCwozkk

W tej samej kampanii w lipcu promowana była KrEdytka, czyli facebookowy chatbot, pomagający w zaciąganiu kredytów gotówkowych. Bank Credit Agricole jako pierwszy bank w Polsce wykorzystuje sztuczną inteligencję do obsługi klientów.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała Agencja Reklamowa JUST. Realizacją zdjęć i produkcją zajął się Opus Film. Utwór muzyczny wykorzystany w spocie to „Ces't si bon" - znany francuski przebój autorstwa Andre Hornez & Henri Betti, w aranżacji Piotra Mańkowskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Kreacje internetowe przygotowała agencja Point of View. Kampanie internetowe prowadzą Cube Group oraz SMG. Za stworzenie i rozwój KrEdytki odpowiadają 18 Havas Warsaw i Wandlee.

Kampania „My nie owijamy w bawełnę" potrwa do 30 września.

Promocja „10 za 1000" trwa do 30.09.2017 r. Szczegółowe warunki promocji zawarte są w regulaminie dostępnym w Sieci Sprzedaży Banku, pod numerem serwisu telefonicznego CA24 oraz na stronie www.credit-agricole.pl.

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 23,70%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 480,00 zł, oprocentowanie stałe 3,84%, całkowity koszt kredytu 480,00 zł (w tym: prowizja 192,00 zł, odsetki 91,81 zł, ubezpieczenie w Pakiecie Podstawowym 196,19 zł), 11 miesięcznych równych rat w wysokości 373,33 zł oraz ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 373,37 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 21.06.2017 r. na przykładzie reprezentatywnym.

Materiał ma charakter informacyjny.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »