Firma » Bankowość

Bank Credit Agricole wprowadza wyszukiwarkę do aplikacji CA24 Mobile

Konkretna transakcja w historii, oferta rabatowa w Klubie Korzyści, a może potrzebna funkcjonalność? Bank Credit Agricole uruchomił właśnie nową wyszukiwarkę, dzięki czemu wszystko co potrzebne w aplikacji, można znaleźć niemal jednym kliknięciem.

Wyszukiwarka w aplikacji mobilnej to funkcjonalność, z której z powodzeniem korzysta wiele dobrze znanych marek, ale to wciąż nowość w kategorii aplikacji bankowych. Credit Agricole wprowadza ją do CA24 Mobile, aby ułatwić swoim klientom dotarcie do wszystkich informacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć niemal za jednym kliknięciem – tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.

 

Jak działa nowa funkcja?

 

Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się będą proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.

 

Większość wyszukiwarek w aplikacjach bankowych bazuje na ograniczonym zakresie danych. Tymczasem w CA24 Mobile użytkownicy mogą sprawdzić znacznie więcej informacji i znaleźć praktycznie wszystko, czego potrzebują – dodaje Janusz Kępiński.

 

Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »