Technologie » Internet

Banque Populaire des Alpes wybiera Comarch Loyalty for Banking

Banque Populaire des Alpes wybrał rozwiązanie Comarch Loyalty for Banking do stworzenia nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów.

 
Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.


Program oparty jest na rozwiązaniu
Comarch Loyalty for Banking, wybranym przez Banque Populaire des Alpes w procesie ofertowym oraz wdrożonym i zintegrowanym przez zespół Comarch. Złożone z kilku modułów rozwiązanie wyróżnia się szerokim zakresem funkcjonalnym, elastycznością w dostosowywaniu do specyfiki każdego projektu i prawie nieograniczonymi możliwościami silnika reguł, który zapewnia konfigurację dynamicznego i skalowalnego programu.


Zarządzane w całości przez bank rozwiązanie składa się z centralnego modułu administracyjnego
czyli z serca narzędzia, w którym zarządza się programem w widoku 360°, jak również z modułu internetowego dla doradców w oddziałach, portalu internetowego dla klientów, Contact Center dla partnerów bankowych oraz modułu komunikacji. Wszystkie dostosowane są do specyficznych potrzeb banku, podkreśla Marcin Romanowski, menadżer ds. rozwoju rynku finansowego i bankowego, Comarch, Francja.

Funkcje platformy, a także liczne referencje bankowe i w obszarze lojalnościowym przekonały nas do wyboru rozwiązania Comarch Loyalty for Banking. Ogromną siłą Comarch była umiejętność zbudowania operacyjnego programu lojalnościowego, który mieliśmy już w całości zaprojektowany..., co wiele mówi o wydajności i elastyczności stosowanych technologii, mówi Nicolas Poughon, dyrektor marketingu, komunikacji i jakości w Banques Populaire des Alpes.


Uruchomiony w maju 2014 roku program odniósł wielki sukces wśród klientów, którzy do niego przystąpili. Dzięki niemu czerpią oni liczne korzyści zarówno bankowe, jak i poza bankowe, podkreśla Mickael Annequin, kierownik badań marketingowych, Banque Populaire des Alpes.

-------
Banque Populaire des Alpes, członek Grupy BPCE, zapewnia wszystkie usługi bankowe i ubezpieczeniowe, pozostając w bliskich relacjach z klientami. Dzięki 400 000 klientów (wśród których jest 143 000 akcjonariuszy), 168 agencjom i 1500 pracownikom, Banque Populaire des Alpes jest liderem w swoim rejonie i rozciąga się na 8 departamentów od łuku alpejskiego, przez Savoie/Haute-Savoie do Alpes-de-Haute-Provence.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Comarch Financial Services

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »