Firma » Reklama
Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge'u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend", nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.
Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg
Nadesłał:
tmpr
|
Komentarze (0)