Firma » Biznes
BARTEK S.A. z nowym serwisem internetowym
Dzięki wykorzystaniu układu kafelkowego, poszczególne artykuły oraz sekcje można wyświetlić już po jednym kliknięciu. Na stronie oprócz podstawowych informacji o firmie, aktualności, listy salonów, znajdują się również ważne i przydatne porady w zakresie doboru obuwia, zdrowia i pielęgnacji stóp, przygotowanych przez ekspertów – antropologów z Instytutu Przemysłu Skórzanego oraz lekarzy ortopedów. W centralnej części strony znajdują się banery zapraszające do korzystania z najlepszych promocji w salonach i sklepie internetowym BARTEK. Użytkownicy mogą również obejrzeć film obrazujący proces powstawania butów BARTEK w fabryce w Mińsku Mazowieckim. Za funkcjonalność oraz stronę graficzną serwisu odpowiada firma Kembo.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Naszym celem było przygotowanie serwisu internetowego, gdzie w parze z nowoczesnym wyglądem będzie szła prezentacja bogatej oferty firmy BARTEK. W warstwie graficznej udało nam się pogodzić wizerunkową stronę główną serwisu z kafelkową nawigacją i łatwym dostępem do wszystkich podstron. Od strony funkcjonalnej ciekawe elementy serwisu to katalog produktów zintegrowany ze sklepem internetowym, czy też mapa sklepów pokazująca gdzie na świecie można kupić buty BARTEK" - mówi Ewelina Poleszak koordynatorka projektu z Kembo.
Całość serwisu została utrzymana w klimacie charakterystycznym dla marki BARTEK – dużo kolorów i zdjęcia dzieci w ruchu.
„Nowa strona BARTKA to nowoczesna platforma do komunikacji marki. W porównaniu z poprzednim serwisem przeszła duże zmiany, mam nadzieję, że spotka się ona z dobrym przyjęciem przez naszych klientów” – mówi Katarzyna Nowicka Manager ds. Marki BARTEK.
O firmie BARTEK S.A.:
BARTEK to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Wysoką jakość produktów potwierdza znak Zdrowa Stopa oraz Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka. BARTEK produkuje obuwie w rozmiarach 17-40. Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i z ponad 250 placówek za granicą. Modele butów dostępne są również w sklepie internetowym na www.sklep.bartek.com.pl.
BARTEK jest autorem pierwszego w Polsce profilaktycznego programu pod nazwą Akademia Zdrowej Stopy BARTEK. W ramach akcji odbywają się bezpłatne badania stóp wśród dzieci w wieku od 0 do 10 roku życia.
O firmie Kembo:
Agencja Interaktywna Kembo świadczy profesjonalne usługi w zakresie doradztwa i prowadzenia projektów. Dostarcza wiedzę i zasoby do efektywnego prowadzenia działań w internecie. Specjalizuje się w interdyscyplinarnych projektach, które realizowane są na pograniczu marketingu i IT. Pełne portfolio na www.kembo.pl
Nadesłał:
Bartek PR
|
Komentarze (0)