Firma » Biznes
Bartłomiej Wojdak nowym Marketing Managerem Portu Łódź
Nowy Kierownik Marketingu będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.
Nowy Marketing Manager wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Wydziału Promocji w Urzędzie Miasta Łodzi, gdzie zmieniał wizerunek miasta poprzez m.in. wprowadzenie i rozwój nowej marki "Łódź Kreuje". Posiada również wieloletnie doświadczenie pracy w mediach.
Nadesłał:
beyondpr
|
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Mieszkaniowa Noc Niskich Cen w Grupie Murapol z indywidualnymi rabatami na mieszkania
Komentarze (0)