Gospodarka » Przemysł
Bauhaus i FM Logistic rozszerzają współpracę i zwiększają powierzchnię magazynową w Lovosicach
Firmy rozpoczęły współpracę w 2018 roku, a w tym roku podpisały nową, długoterminową umowę. FM Logistic zapewnia BAUHAUS usługi magazynowe w kanale e-commerce B2C. Nowa umowa zakłada m.in. rozszerzenie asortymentu obsługiwanych w magazynie produktów oraz inwestycje w automatyzację.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
FM Logistic od maja 2018 roku zarządza centrum dystrybucyjnym przesyłek B2C dla swojego klienta BAUHAUS w Lovosicach, na terenie Czech. Operator obsługuje tam zamówienia dla niemieckich i austriackich konsumentów. Ze względu na szybko rosnący biznes i dalsze plany rozwoju, obie firmy zdecydowały się na rozszerzenie współpracy i podwojenie powierzchni magazynowej do 60 000 mkw.. Nowy moduł magazynowy, dostarczony przez P3 Logistic Parks, został oficjalnie otwarty w październiku przez pana Wechslera, Vice President Digital Commerce firmy BAUHAUS oraz Jean Christophe Machet, CEO FM Logistic.
Rozszerzenie współpracy z tak wymagającym klientem, jakim jest firma BAUHAUS, to dla FM Logistic prawdziwy powód do dumy. Tylko w 2020 roku odnotowaliśmy o 66% więcej zamówień niż rok wcześniej. W 2021 roku spodziewamy się wzrostu o kolejne 34%, co oznacza ponad 1 mln zamówień rocznie. Aby sprostać tym wyzwaniom ściśle współpracujemy z naszym klientem i wspólnie projektujemy procesy logistyczne stale inwestując w automatyzację i optymalizację powierzchni magazynowej. Mogę śmiało powiedzieć, że jesteśmy gotowi na jeszcze więcej wyzwań - powiedział Guilhem Vicaire, Business Solutions Central Europe & Czech and Slovakia Operations Director, FM Logistic.
Do 2030 roku BAUHAUS zamierza rozszerzyć asortyment produktów składowanych w Lovosicach z 30 000 SKU do ponad 100 000, aby niemal podwoić liczbę realizowanych rocznie zamówień, a jednocześnie wejść na nowe rynki. Obie firmy zainwestują w różne innowacyjne rozwiązania w celu dostosowania operacji magazynowych i optymalizacji powierzchni do realizacji tych ambitnych celów. Będą to między innymi rozwiązania, takie jak: automatyczne maszyny do formatowania i zamykania kartonów, powiększanie floty maszyny pakujące na żądanie dla towarów niesortowalnych (gabarytowych), linie do załadunku z wieloma automatycznymi sorterami oraz rozwiązania usprawniające kompletację dzięki zastosowaniu robotów Goods to person.
Na współpracę z FM Logistic zdecydowaliśmy się już 3 lata temu. Wspólnie udało nam się stworzyć ważne ogniwo w naszej strategii logistyki e-commerce. Uważamy FM Logistic za naszego partnera strategicznego i dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze partnerstwo inwestując w ten magazyn. W ten sposób zwiększamy powierzchnię z 30 000 mkw na 60 000 mkw ze znaczącym projektem inwestycyjnym, który wesprze nasz rozwój - powiedział Jerome Biencourt, szef logistyki e-commerce BAUHAUS.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|
Komentarze (0)