Dom » Budownictwo
Beckers startuje z kampanią telewizyjną dla kolekcji Designer Collection
- Nasza kampania skupia się na pozytywnych emocjach domowników, a także poczuciu harmonii i równowagi, dla których doskonałym tłem są wnętrza urządzone w popularnym stylu skandynawskim. Przygotowane w ramach kampanii spoty utrzymane są w stonowanej, atrakcyjnej kolorystyce nawiązującej do odcieni farb z kolekcji Beckers Designer Collection – mówi Aneta Stopa, kierownik marketingu marki Beckers.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Za kreację spotów promujących farby Beckers Designer Collection odpowiedzialna jest agencja Wiernik Pro, a za zakup mediów – dom mediowy Arena Media. Piętnastosekundowe filmy można obejrzeć m.in. na antenie TVNu i Polsatu, a na kanale YouTube marki pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=Q6l2cTLSMzw dostępna jest też pełna, 30-sekundowa wersja reklamy. Równolegle działania promocyjne marki Beckers prowadzone są w Internecie, w mediach społecznościowych, a także wspierane aktywnościami PR.
Paleta kolorów Beckers Designer Collection to 25 eleganckich odcieni, nawiązujących do skandynawskiej stylistyki. Kolekcję podzielono na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting i The Art of Simple. Nawiązują one do poszczególnych elementów życia, spójnych ze skandynawskim stylem bycia - harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Wysokiej klasy, wodorozcieńczalne farby Beckers Designer Collection zostały stworzone w technologii ceramicznej, dzięki czemu pomalowane nimi ściany nie tylko zyskują piękne, głęboko matowe wykończenie, ale też cechują się najwyższą odpornością na zabrudzenia. Farby są w pełni bezpieczne dla zdrowia, co potwierdza Rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Można je stosować również w pokojach dziecięcych.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Komentarze (0)