Firma » Biznes

Beiersdorf kontynuuje ścieżkę wzrostu

Zamknięcie roku z prognozami dalszego wzrostu sprzedaży.

Po trzech kwartałach bieżącego roku Grupa Beiersdorf wypracowała przychody na poziomie 5,402 mld euro, co oznacza wzrost nominalny o 2,3% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sprzedaż NIVEA, flagowej marki grupy, wzrosła o 2,7%. Obejmująca marki EUCERIN i AQUAPHOR sekcja Derma zakończyła pierwsze dziewięć miesięcy roku ze wzrostem o 6,3%. Największą zwyżkę - 46,7% wzrostu osiągnęła marka La Prairie. 

 - Obiecaliśmy rentowny wzrost i dotrzymaliśmy słowa. Pokaźny rozwój sprzedaży, który znacznie przewyższył dane rynkowe a także dalsze zwiększanie udziału w rynku umożliwiły nam osiąganie dobrych wyników w pierwszych dziewięciu miesiącach 2018r. Dzięki naszej konsekwentnej strategii biznesowej osiągamy międzynarodowe sukcesy - powiedział F. Heidenreich, CEO Beiersdorf AG.

Pokazują to wyniki. W Europie wzrost wyniósł 4,7%. Jednocześnie sprzedaż nominalna osiągnęła poziom 2,253 mld euro rosnąc z poziomu 2,185 mld euro o 3,1% w porównaniu z rokiem ubiegłym. We wschodniej części kontynentu sprzedaż wrosła nominalnie o 4,9%, w zachodniej 4,6 %. W ujęciu globalnym najwyższe, wynoszące 9,8% wzrosty objęły region Afryki, Azji i Australii.  W ujęciu nominalnym sprzedaż zwyżkowała tu o 3,7% do poziomu 1,388 mld euro w stosunku do roku ubiegłego i wyniku 1,338 mld. Progres wyników objął również Amerykę Północną. Wyniósł on 8,1%. W Ameryce Łacińskiej całkowita sprzedaż spadła. W stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego wynik był niższy o 2,6 %. Obydwa kontynenty zanotowały również spadki sprzedaż nominalnej wynoszące 7,2% w stosunku do roku 2017. Przychody zmniejszyły się z 813 do 754 mln euro. Wpłynęły na to wahania kursów walut a więc wskaźnik czysto makroekonomiczny.

Pomimo tego perspektywy sprzedaży grupy Beiersdorf na cały rok 2018 prezentują się optymistycznie. Spodziewany jest wzrost sprzedaży o około 5% przy skonsolidowanej marży EBIT z działalności operacyjnej na poziomie z ubiegłego roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

asurma

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »