Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

BETFAN z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.

- BETFAN to marka innowacyjna, otwarta na pomysły, która chce zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich i tworzyć nową jakość. Swoim niestandardowym, świeżym podejściem i przebojowością, które pozwoliły nam z sukcesem zaistnieć na polskim rynku bukmacherskim, zdobywamy dziś uznanie branży, co potwierdzają kolejne prestiżowe wyróżnienia. Zwycięstwo w kategorii „Debiut roku” pokazuje też, że strategia wejścia na rynek, którą obraliśmy, była zauważalnie skuteczna, zwłaszcza, że w tym czasie ze swoją działalnością wystartowały też silne marki konkurencyjne. Przede wszystkim jednak dzięki tym działaniom zyskujemy coraz większe grono lojalnych klientów, a to właśnie nasi gracze są dla nas najważniejsi i fakt, że chcą się z nami bawić i grać najbardziej motywuje nas do dalszej pracy – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Jako Debiut Roku BETFAN zdobył uznanie za zbudowanie bazy pozwalającej skutecznie konkurować z innymi firmami w branży w niecały rok od wejścia na rynek. Za sukces bukmachera uznano też promocję bez podatku od gier i wspierającą wiarygodność nowej marki kampanię z udziałem Mariusza Pudzianowskiego. Właśnie za tę akcję BETFAN został też doceniony w kategorii „Kampania marketingowa roku”. We wrześniu 2019 r. znany strongman został twarzą marki, zaś bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do niego konia o imieniu Betfan, który stał się live brand hero marki. Współpraca z Mariuszem Pudzianowskim odbiła się też szerokim echem w mediach. Za podejmowane aktywności marketingowe bukmachera doceniono już wcześniej w konkursie Dyrektor Marketingu Roku w kategorii „Hobby i Sport”.

 

- Nie boimy się realizować odważnych pomysłów, dlatego nie mieliśmy oporu, by zaangażować się w sponsoring tytularny należącego do Mariusza Pudzianowskiego konia, choć w naszej branży jest to jeden z pierwszych tego typu projektów na świecie. Wielkie podziękowania kierujemy do samego Pudziana. Liczba pozytywnych informacji, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów po podjęciu współpracy ze strongmanem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – dodaje Jakub Świsłowski.

  Celem Polish Gaming Aces jest wyróżnienie firm z biznesu rozrywkowego, które dokładają starań, by nieustannie rozwijać swoje marki i produkty. W konkursie oprócz BETFAN wyróżnieni zostali m.in. Olgierd Cieślik jako „Prezes Roku”, a także kierowany przez niego Totalizator Sportowy z nagrodą w kategorii „Firma Roku” i Nagrodą Specjalną Grand Prix za działalność na rynku e-commerce. Konkurs, który powstał z inicjatywy portalu Interplay, został zorganizowany po raz drugi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »